History of driven cars:
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
bumperset is net iets anders... net iets dikker
sideskirts sportiever
grille is gaas ipv glas
achterspoiler is dikker
velgen
en voor de rest natuurlijk alles in de auto, maar op de foto's niet te zien
Verschil zit em in de chassis. Dit is een sedan met type R spoilerpakket. De lijn van een achterdeuren zit erbij. Terwijl bij de echte R die lijn door de achterlichten loopt richting spoiler montage punt.
Maskertje wrote:De lijn van een achterdeuren zit erbij. Terwijl bij de echte R die lijn door de achterlichten loopt richting spoiler montage punt.
Goed gezien.... 8)
Goed gezien maar geen bewijs. De deur in de spy shot is even lang als de 3 deurs Civic en de CTR in geel hierboven. Het feit dat je een deurlijn denkt te zien kan liggen aan een optisch bedrog dat Honda heeft gedaan, of aan de manier waarop die panelen in elkaar gezet worden. Nu ik de spy met de gele shots heb vergeleken zie ik wel de spy shots voor de nieuwe CTR aan. Denk eraan dat de gele CTR misschien gesmooth is voor de foto's en daarmee de "achterdeur" lijn is weggewerkt. :idea:
Er zullen namelijk twee versies komen. Ten eerste de reeds bekende Type-R met de 200pk motor van de vorige generatie. Daarnaast komt er echter ook een Type-RR. Deze zal worden aangedreven door de 240pk sterke 2.3-liter viercilinder turbo uit de Acura MDX. Om de Type-RR, nog sneller te maken, wordt de carrosserie lichter en zal de basisuitrusting ook echt basis zijn. De RR wordt daarmee een compromisloze sportwagen, terwijl de R meer op comfort zal worden gericht. De RR neemt dus feitelijk de rol over de vorige Type-R had.
Voor wie het allemaal wat minder mag, komt er ook een Type S. Deze versie zal met 170pk het gat vullen tussen de 140 pk sterke 1.8 en de 200pk sterke Type R.