Heeft iemand ervaring met het feit dat er beetje water in de koffer staat , vooral in reservewielplaats ?
Nu het is wel zo dat de vorige eigenaar de achterlichten eruit heeft gehaald , moet ze nog gaan halen ... , zou dit ermee kunnen te maken hebben want m'n ITR515 was zo droog als een kurk :wink:
Pff zal nog wel wat werk hebben om alles in orde te brengen , man die hem gespoten heeft was ook niet de beste
Heb ik met de CIVIC VTI ook destijds gehad na een aanrijding .....
Was een afdekrubber op de derde deur.
Water in de reservewielplaats is bad ...... altijd vocht in je auto, beslagen ramen en zelfs in de winter aan de binnenkant krabben .... :roll:
Zo snel mogelijk oplossen dus (in ieder geval voor de winter )
Ik had ook een keer met mijn vti water in de bak van reservewiel en de bekelding was ook iets nat. Bleek dat er een rubbertje van mijn achterlicht niet meer goed was. Dus denk dat je inderdaad in de richting van de achterlampen moet zoeken of rubbers ergens.
En als je de achterlichten weer terug gaat zetten, eerst de rubbers goed schoonmaken, laten opdrogen, insmeren met zuurvrije vaseline en in de carosserie zetten (contactvlak met rubber ook eerst schoon en droog maken natuurlijk).
Ok heb al paar dingen waarnaar ik kan kijken , ik hoop 1 van de dagen rode achterlichten te kunnen halen :-) is wel 8)
Merci moesten er nog tips zijn ... alt welkom :wink:
Gaskleppie wrote:Ik weet nog iemand die standaard achterlichten heeft liggen. Ook goed?
Thx,
maar heb zelf 2 sets liggen , de volledig mooie rode haalt hij eruit om derna terug aan mij te verkopen voor 300 euro maar geeft er wel 2 sets originele bij .... :roll:
Dus ik moet het probleem waarschijnlijk gaan zoeken bij de lichten ...
eerst controleren!
die rubbers kun je bij de dealer gewoon bestellen, maar ik meen dat ze ziekelijk duur zijn...
dus ff checken of het de rubbers met zekerheid zijn!!!