Verzekering
Verzekering
Hoi,
Ik ben aan het uitzoeken wat een beetje verzekering kost voor een ATR.
Had vandaag me agent aan de foon en die had de volgende optie's.
WA-beperkt casco voor 35,- per maand
WA-volledig casco voor 62,50 per maand.. Dit was wel met een vaste waarde dekking. Dus niet op basis van de dagwaarde.
Vondt dat laatste een behoorlijke prijs. Maar wellicht terecht. Iemand van jullie nog een goeie tip of idee waar je een ATR goed kunt verzekeren.
Hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Maar toch ff rondkijken. Heb al veel ( grote ) verschillen gezien.
Greetzzzz
Ik ben aan het uitzoeken wat een beetje verzekering kost voor een ATR.
Had vandaag me agent aan de foon en die had de volgende optie's.
WA-beperkt casco voor 35,- per maand
WA-volledig casco voor 62,50 per maand.. Dit was wel met een vaste waarde dekking. Dus niet op basis van de dagwaarde.
Vondt dat laatste een behoorlijke prijs. Maar wellicht terecht. Iemand van jullie nog een goeie tip of idee waar je een ATR goed kunt verzekeren.
Hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Maar toch ff rondkijken. Heb al veel ( grote ) verschillen gezien.
Greetzzzz
Tja, zou zeggen informeer gewoon bij meerdere. Toen ik 20 was was www.centraalbeheer.nl (WA+)een van de goedkopere.
Zit nu bij Fortis ASR, dit omdat schade door vandalisme gedekt is EN dit zonder dat je een trede zakt...En hier willen dronken sukkels nog wel eens een spiegel kapot schoppen...
Andre
Zit nu bij Fortis ASR, dit omdat schade door vandalisme gedekt is EN dit zonder dat je een trede zakt...En hier willen dronken sukkels nog wel eens een spiegel kapot schoppen...
Andre
Mr Del Sol wrote:Thanks voor de tips.. Kom tot de conclusie dat het vrijwel allemaal het zelfde is.
Of goedkoop uit en een halfbakke dekking of duurder uit en een goede dekking.
Tot nu toe lijkt de Fortis ASR de beste voorwaarden in combinatie met premie..
GReetzzzzzzzzzzzzz
Die heb ik ook. Echt super met een schade afhandeling. Heb echt NIKS hoeven doen...Verder idd hele goede voorwaarden. Voor een enkele WA maakt dat allemaal niet uit, dan ga je voor de goedkoopste, maar met casco wil je idd ook super voorwaarden(ik tenminste)
-
Mr Del Sol wrote:Thanks voor de tips.. Kom tot de conclusie dat het vrijwel allemaal het zelfde is.
Of goedkoop uit en een halfbakke dekking of duurder uit en een goede dekking.
Tot nu toe lijkt de Fortis ASR de beste voorwaarden in combinatie met premie..
GReetzzzzzzzzzzzzz
Ik zal wel ff kijken wat ik betaal
-
autodre wrote:Ik betaal ongeveer 1200 euro voor All risk. 25 jaar en 3 jaar schadevrij. Dat is inclusief inzittenden ellende en al die poespas :roll:
Ben bij de Fortis ASR € 62,- kwijt voor all-risk incl alle toeters en bellen.
Heb dan ook het geluk dat ik in 15 jaar rijden nog steeds schadevrij ben. :lol: :lol: :lol:
Lijkt de beste optie....
Greetzzzzzzzzzz
-
-
Voor mij was deze vrij gunstig voor de S2000:
http://www.hondaverzekeringen.nl/
De verzekering die honda zelf aanprijst bij de dealer.
Maar een rondje vergelijken is het beste, wisselt echt per persoon per plaats.
http://www.hondaverzekeringen.nl/
De verzekering die honda zelf aanprijst bij de dealer.
Maar een rondje vergelijken is het beste, wisselt echt per persoon per plaats.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Zo even een oud topic opgevist, onzin om er een nieuw topic over te openen.
Ik ben op het moment 19 jaar, rij nu delsol en na de zomer vakantie komt er een itr.
Ben dan inmiddels 20, maar zit dan nog steeds in de risicogroep!
Ik heb eerst een EE8 gereden, bij het verzekeren zeiden ze al dat het net kon, want bij ZLM was 110 kw (150 pk) de max om te verzekeren aan jongeren.
Ik heb laatst nog een paar maatschappijen gebeld, ging toen over een impreza, en bij de maatschappijen die ik gebeld heb, kon ik hem niet verzekeren.
Nu heeft de itr wel minder vermogen, maar zit nog steeds boven de 110 kw, ik heb ZLM , OHRA , Unigarant en Orion gebeld. Die wouden het niet doen. Kent er iemand wel een maatschappij die het wel wil verzekeren?
Ik heb tot nu toe schadevrij gereden, en nooit problemen ofzo gehad.
Dus zou het per regio te maken hebben ofzo? Ben woonachtig in de regio Den Bosch (noord-brabant)
Ik ben op het moment 19 jaar, rij nu delsol en na de zomer vakantie komt er een itr.
Ik heb eerst een EE8 gereden, bij het verzekeren zeiden ze al dat het net kon, want bij ZLM was 110 kw (150 pk) de max om te verzekeren aan jongeren.
Ik heb laatst nog een paar maatschappijen gebeld, ging toen over een impreza, en bij de maatschappijen die ik gebeld heb, kon ik hem niet verzekeren.
Nu heeft de itr wel minder vermogen, maar zit nog steeds boven de 110 kw, ik heb ZLM , OHRA , Unigarant en Orion gebeld. Die wouden het niet doen. Kent er iemand wel een maatschappij die het wel wil verzekeren?
Dus zou het per regio te maken hebben ofzo? Ben woonachtig in de regio Den Bosch (noord-brabant)
Vtec-bob wrote:Zo even een oud topic opgevist, onzin om er een nieuw topic over te openen.
Probeer www.centraalbeheer.nl eens
Jammer dat sommige verzekeraars niet dekken.
Er zijn er genoeg die het wel doen hoor, kan anders hier wel ff informeren of we vreemde merken doen. Laat maar weten wat je wil.
Iedereen heeft POI hier? op zich een grappige verzekering hoor maar je hebt er niet veel aan. im mijn ogen nutteloos maar ja voor die paar euro.
POI dekt namelijk niet op basis van werkelijke schade, alles werkt via een staffeltje met een bepaald maximum.
Voorbeeld: de bijrijder is zijn oog en een vinger kwijt n.a.v. een eenzijdig ongeval. Volgens het POI staffeltje krijg je dan 22.000,- voor een oog en 12.000,- voor een vinger. Maar het maximum wat er p.p per gebeurtenis uitgekeerd wordt is maar 30.000,- dus meer krijg je niet.
Dit is nog niks vergeleken met letsel waarbij je 2 jaar uit de running bent maar waarvan je volledig hersteld. dan krijg je niks. Want je hersteld immers volledig en ze keren alleen uit bij blijvende invaliditeit.
Als je vaak mensen vervoerd of spullen (dure) en je wilt zeker zijn kun je beter SVI nemen. (schade verzekering inzittenden) dan is alles gedekt. Ook je Ipod of spullen die je vervoert. op werkelijke kosten.
Maar ja daar betaal je wel voor natuurlijk.
Er zijn er genoeg die het wel doen hoor, kan anders hier wel ff informeren of we vreemde merken doen. Laat maar weten wat je wil.
Iedereen heeft POI hier? op zich een grappige verzekering hoor maar je hebt er niet veel aan. im mijn ogen nutteloos maar ja voor die paar euro.
POI dekt namelijk niet op basis van werkelijke schade, alles werkt via een staffeltje met een bepaald maximum.
Voorbeeld: de bijrijder is zijn oog en een vinger kwijt n.a.v. een eenzijdig ongeval. Volgens het POI staffeltje krijg je dan 22.000,- voor een oog en 12.000,- voor een vinger. Maar het maximum wat er p.p per gebeurtenis uitgekeerd wordt is maar 30.000,- dus meer krijg je niet.
Dit is nog niks vergeleken met letsel waarbij je 2 jaar uit de running bent maar waarvan je volledig hersteld. dan krijg je niks. Want je hersteld immers volledig en ze keren alleen uit bij blijvende invaliditeit.
Als je vaak mensen vervoerd of spullen (dure) en je wilt zeker zijn kun je beter SVI nemen. (schade verzekering inzittenden) dan is alles gedekt. Ook je Ipod of spullen die je vervoert. op werkelijke kosten.
Maar ja daar betaal je wel voor natuurlijk.
Nana korobi ya oki