Is dat de KD-AVX2 of KD-AVX1? Als het de 2 is, ken je een goed inbouwstation? (liefst website) wil nl ook nwe boxen, en alles mooi weggewerkt...Voor 200 euro alleen al op de HU is het de moeite ff naar Duitsland te rijden...Kan ik meteen ff lekker rijden ;-)
hee toevallig! die radio heb ik nu iets van 2 weken! toen hij net een dag uit was had ik hem :-) ik heb er idd iets van 750 voor betaald. kreeg echter wel 10% korting. (maar als hij die er eerst opzet, is het ook geen echte korting :wink fijne radio trouwens! dvd's werken prima, geluidskwali is super. makkelijk te bedienen...
mocht je hem een keer werken willen zien moet je me maar op een meeting aantikken (aangezien het nogal een eindje rijden is naar NH :wink
mr. X wrote:hee toevallig! die radio heb ik nu iets van 2 weken! toen hij net een dag uit was had ik hem :-) ik heb er idd iets van 750 voor betaald. kreeg echter wel 10% korting. (maar als hij die er eerst opzet, is het ook geen echte korting :wink fijne radio trouwens! dvd's werken prima, geluidskwali is super. makkelijk te bedienen...
mocht je hem een keer werken willen zien moet je me maar op een meeting aantikken (aangezien het nogal een eindje rijden is naar NH :wink
Dankje, jij hebt ook de versie 2? dus scherm in het midden en 3.5 inch?
Heb je ook een versterker enzo? Of gewoon de boxen rechtstreeks op de radio? En heb je 4 boxen, of 4 boxen en een subwoofer in je kofferbak?
En nog een rare vraag, maar is de klok van de radio altijd in beeld? Ook al heb je RDS aan enzo?
Verder is een van de redenen dat ik aan deze radio denk, de GIGA mp3 functie. Oftewel mp3's vanaf DVD...Ideaal
uhm.. ik heb wel groot scherm, denk wel 3.5 inch. Weet zelf niet zoveel van audio maar vond deze wel grappig...
versterker heb ik nog wel liggen hier (jbl 250 watt). Zit er nu niet in maar wil die er binnenkort wel een keer inzetten kijken wat het voor verschil geeft.
Heb er nu 2x 150 watt pioneers voor in liggen en 2x 160 watt boston achter en dan icm die radio gaat dat hard genoeg! komt boven mn uitlaat geluid uit en dan is het eigenlijk al prima voor mij :wink:
Klok is voor zover ik weet altijd in beeld, maar heb zelf altijd horloge om en klokje op het dash is ook nog aanwezig, dus let er niet zoveel op! Zit ook een dimmer functie op voor savonds en dat is wel erg fijn want zonder is het behoorlijk fel savonds. Op de dimmer zit trouwens ook nog een timer dus dat is helemaal prima...
Giga mp3 is idd erg relax, maar luister zelf niet zoveel cd/mp3. DVD's werken wel goed. Draadje die normaal op je handrem moet aangesloten zitten gewoon even naar de - doortrekken en je kunt kijken onder het rijden. Icm met dat verstelbare frontje (wat je in een hoek kunt zetten) is het erg rustig kijken. Lekker muziek dvd erin, prima te houden :wink:
Ik denk als je gewoon de beste, of iig de grootste boxen pakt die in je deuren kunnen zonder dat je allerlij dingen moet aanpassen je super geluid hebt. Bas heb je nu wel maar begint op het einde wat in te zakken en te kraken, maar dat kan ook aan mijn knaken boxen liggen :lol:
Dankje. Ja ik kan 16cm boxen nemen dacht ik. (CTR)
En ik wil inderdaad mijn kofferbak liever niet vullen met versterkers en woofers. Heb namelijk ook vaak een hond mee, en die gaat dan in de kofferbak(zonder hoedeplank)
Wel goed te horen dat het zonder woofers enzo ook goed klinkt. Scheelt een hoop geld ook
Ik denk dat in de CTR 17cm kan van luidsprekers en er bestaan systemen zodat je je woofer eruit kan nemen als je je hond meeneemt en een versterker kan ook altijd verborgen gemonteerd worden he :idea: :wink:
ITR1217 wrote:Ik denk dat in de CTR 17cm kan van luidsprekers en er bestaan systemen zodat je je woofer eruit kan nemen als je je hond meeneemt en een versterker kan ook altijd verborgen gemonteerd worden he :idea: :wink:
Ja de versterker wel. De woofer niet Ja hebt systmen die je erin en eruit kan halen. Maar de hond gaat dagelijks wel een keertje mee. Dus dat is geen optie...