2-din autoradio
-
2-din autoradio
In de itr moet toch een 2-din autoradio passen? als ik zo even kijk naar het vakje eronder moet dat kunnen.
Kan iemand dit officieel bevestigen, voordat ik iets koop wat niet past :-?
Kan iemand dit officieel bevestigen, voordat ik iets koop wat niet past :-?
-
Noob vraag... waarom zou je zo'n radio willen in plaats van een 'normale' radio?
Ik kan het nog niet mooi vinden die grote bak en dat ITR stickertje zit nog scheef ook.
Ik kan het nog niet mooi vinden die grote bak en dat ITR stickertje zit nog scheef ook.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
radio
de koolstoflook die hetzelfde is als de rest van de console!!!
dit maakt hem voor mij af
verder de radio zelf vind ik ook niet speciaal en al zeker niet omdat er integra type r opstaat
dit kunnen mn achterliggers al op mn kontje zien lol
dit maakt hem voor mij af
verder de radio zelf vind ik ook niet speciaal en al zeker niet omdat er integra type r opstaat
dit kunnen mn achterliggers al op mn kontje zien lol
kijk anders even bij www.rondevries.nl bij dvd en multimedia en dan bij 2 din headunits
daar staan er wat meer
daar staan er wat meer
-
Het voordeel van 2din is inderdaad dat je navigatie en touch screen hebt maar ook bv dvd kan zien :wink: wel gevaarlijk tijdens rijden :razz:
Zowel Pioneer , Kenwood als alpine heeft zoiets , maar je kan ook dubbel din krijgen gewoon als radio zonder zo'n scherm maar dan wat groter en wel prijselijker !
Bv kenwood
ongeveer 349euro in belgie
ongeveer 1200euro en met navigatie zo'n 1895euro
Zonder korting :wink:
Zowel Pioneer , Kenwood als alpine heeft zoiets , maar je kan ook dubbel din krijgen gewoon als radio zonder zo'n scherm maar dan wat groter en wel prijselijker !
Bv kenwood

ongeveer 349euro in belgie

ongeveer 1200euro en met navigatie zo'n 1895euro
Zonder korting :wink: