IvoG wrote:Een collega van mij is een keer door iemand afgesneden. Toen mijn collega hem weer voorbij ging wees hij even naar zijn hoofd, zo van "ben je gek of zo?" Die kerel pakte toen zijn kentekenplaat (die gewoon achter zijn voorruit op de dashboard lag) en legde die weg, voordat mijn collega kon zien wat het kenteken was, en begon hem te achtervolgen. Hij pakte een machete en liet mijn collega dat zien terwijl hij naar mijn collega wees. Mijn collega dacht geen moment over na en gaf volgas, maar die kerel achtervolgde hem voor een goede 10 minuten. Ondertussen was hij bijna thuis, maar durfde hij eigenlijk niet naar huis toe te rijden. Hij reed nog een stuk door naar een andere wijk, en dacht op een zeker moment de achtervolger te zijn kwijtgeraakt.
knip knip
Ook eens gehad. Ik had een leen civic van de dealer omdat de mijne in onderhoud was. Om een uurtje of 02:00 rij ik naar huis met m'n vdin. Ik haal een vrachtwagen in, en vanachter een ALtea op mijn bumper. Ik gaf vol gas, maar ja die civic ging nou eenmaal niet zo snel. Groot licht etc. Ik vervolgens naar rechts, gaat ie voor me rijden, en remmen, ik er lang(maar ik kon dus niet ff snel er langs

hij er weer voor, gaat ie op de vluchtstrook rijden en maakt ie een knok gebaar. Dacht wat een mafkees. Ook al win ik wellicht, je hebt er niks aan
Dus rij verder, gaat ie me weer afsnijden, op een gegeven moment reed ik 50 op de snelweg!
En natuurlijk ALTIJD telefoon bij me, en dit keer niet. Dus kon geen vrienden of politie bellen.
Op een gegeven moment deed ik of ik de afrit nam, en op het laatste moment neem ik hem niet(hij reed voor me, en nam de afrit dus wel) dacht nu ben ik van hem af, rijdt die mafkees achteruit!!!!!! de afrit terug om mij te volgen!!! Toen was ik wel ff bang
Bij de volgende afslag zelfde geintje, alleen nu nam ik de afslag wel, en hij reed rechtdoor. Toen was ik hem kwijt, en ben ik rustig naar huis gereden. Aangifte had natuurlijk geen zin :S
Kutsysteem hier. Hard rijden bekeuring, zoiets, sorry meneer kunnen wij niks mee.
Andre