Wat ik nu weer meemaak: Werk aan de weg 30KM, wordt ik

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
autodre

Wat ik nu weer meemaak: Werk aan de weg 30KM, wordt ik

Post by autodre »

Hier in de buurt werk aan de weg ipv 50 tijdelijk 30. Ik had totaal geen haast, en rij netjes 40. Een Opel Astra met sleurhut achter me, beetje duwen, dus ik ga nu helemaal netjes 30 rijden.

Even later 70, dus ik scheur weg. Daarna verkeerslicht, steekt ie zijn duim op. Dacht of hij vond me netjes rijden, of misschien mooie auto. Doet ie zijn raam open. Vraagt ie, netjes hoor, ben je voor een eikel zeg die 40 rijdt, ben je bang ofzo homo?

Lol, was nogal verbaasd over deze reactie van een 50'er met lelijke vrouw en sleurhut. Dus ik zeg, ach je hebt vast het 30KM bord en de controle niet gezien. Zegt ie, wel eikel.

ik: ach ja, je bent zo te horen wat opgefokt, geeft niet, zal ik ook zijn met lelijk wijf, astra en een sleurhut. Fijne dag nog, en ben verder gereden. Wat een dwaas :)

Andre
Gangaran

Post by Gangaran »

Hahahahahaha mooi zo.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Goed zo! hahahahahaha. Gefrustreerde opel rijders kunnen vaak ook heel jaloers reageren met dit soort uitingen als gevolg.
Voodoo

Post by Voodoo »

Terecht, je bent nog vrij beleefd geweest al zeg ik het zelf :lol:
HondArd

Re: Wat ik nu weer meemaak: Werk aan de weg 30KM, wordt ik

Post by HondArd »

autodre wrote:ik: ach ja, je bent zo te horen wat opgefokt, geeft niet, zal ik ook zijn met lelijk wijf, astra en een sleurhut. Fijne dag nog

Heb je dit letterlijk gezegd? Moet je toch wel erg veel lef voor hebben, maar het is niet meer dan terecht eigenlijk, en dan te bedenken dat je eigenlijk al 10kmpu te hard reed.
VTECRob

Post by VTECRob »

Ik had alleen dat lelijk wijf achterwege gelaten... daar kan ze op dat moment ook niets aan doen...

Verder prachtig gehandeld... :D
HONDA

Post by HONDA »

Ik ben bang dat ik iets anders had gereageerd maar ik heb helaas een iets korter lontje. Eef is daar ook heel blij mee als er weer eens iets gebeurd tijdens het rijden. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Katana

Post by Katana »

Mijn complimenten over hoe je gereageerd heb, ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf dan de bekende rode waas zou kunnen krijgen. Wat een dwaas!
IvoG

Post by IvoG »

Een collega van mij is een keer door iemand afgesneden. Toen mijn collega hem weer voorbij ging wees hij even naar zijn hoofd, zo van "ben je gek of zo?" Die kerel pakte toen zijn kentekenplaat (die gewoon achter zijn voorruit op de dashboard lag) en legde die weg, voordat mijn collega kon zien wat het kenteken was, en begon hem te achtervolgen. Hij pakte een machete en liet mijn collega dat zien terwijl hij naar mijn collega wees. Mijn collega dacht geen moment over na en gaf volgas, maar die kerel achtervolgde hem voor een goede 10 minuten. Ondertussen was hij bijna thuis, maar durfde hij eigenlijk niet naar huis toe te rijden. Hij reed nog een stuk door naar een andere wijk, en dacht op een zeker moment de achtervolger te zijn kwijtgeraakt.

Toen hij een weggetje indraaide en omkeerde, en weer stond te wachten op het verkeer op de doorgaande weg om de weg weer op te draaien, zag hij de kerel zijn kant op komen in volle vaart. Hij wist niet wat er ging gebeuren, maar aangezien die kerel niet remde gaf hij weer volgas, en gelukkig wist hij aan de aankomende auto te ontkomen, die met volle vaart zich in de tuin aan de rand van de weg boorde, achter hem langs glippend.

Mijn collega is toen regelrecht naar het politiebureau gereden, en aangifte gedaan. Die kerel is echter nooit gevonden, maar heeft het kenteken van mijn collega wel gezien. Gelukkig was dat een leaseauto, dus aan zijn adres zal die kerel niet snel komen.

Moraal van het verhaal: als je wel wat te verliezen hebt kan je in het verkeer (of het leven) soms maar beter tot 10 tellen en dingen hun beloop laten gaan. :idea:
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Je hebt het wel netjes verwoord :lol:
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:Een collega van mij is een keer door iemand afgesneden. Toen mijn collega hem weer voorbij ging wees hij even naar zijn hoofd, zo van "ben je gek of zo?" Die kerel pakte toen zijn kentekenplaat (die gewoon achter zijn voorruit op de dashboard lag) en legde die weg, voordat mijn collega kon zien wat het kenteken was, en begon hem te achtervolgen. Hij pakte een machete en liet mijn collega dat zien terwijl hij naar mijn collega wees.

Volgens mij deed die gek het er gewoon om. Welbewust je kentekenplaat wegstoppen en vervolgens een machette tevoorschijn toveren. Gewoon aan het wachten tot iemand een opmerking maakte over zijn weggedrag en dan toeslaan, heel ziek
autodre

Post by autodre »

VTECRob wrote:Ik had alleen dat lelijk wijf achterwege gelaten... daar kan ze op dat moment ook niets aan doen...

Verder prachtig gehandeld... :D

Ach ja, vrouw kan er ook niks aan doen nee :) Maar ja....
autodre

Post by autodre »

AccordTypeaRd wrote:
autodre wrote:ik: ach ja, je bent zo te horen wat opgefokt, geeft niet, zal ik ook zijn met lelijk wijf, astra en een sleurhut. Fijne dag nog

Heb je dit letterlijk gezegd? Moet je toch wel erg veel lef voor hebben, maar het is niet meer dan terecht eigenlijk, en dan te bedenken dat je eigenlijk al 10kmpu te hard reed.

Kon hem hebben :) Als het een Johny met 58934 gouden kettingen was had ik denk ik iets anders gereageerd :)
HONDA

Post by HONDA »

Waarom? Die is niet vooruit te branden met zijn Lex goudsmit verzameling. En inhalen doet hij je ook niet met zijn BMW cabrio...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
autodre

Post by autodre »

VTECCIE wrote:Waarom? Die is niet vooruit te branden met zijn Lex goudsmit verzameling. En inhalen doet hij je ook niet met zijn BMW cabrio...

Dat is waar :D
HondArd

Post by HondArd »

autodre wrote:
AccordTypeaRd wrote:

Kon hem hebben :) Als het een Johny met 58934 gouden kettingen was had ik denk ik iets anders gereageerd :)

Geen reactie meer teruggehad?
autodre

Post by autodre »

IvoG wrote:Een collega van mij is een keer door iemand afgesneden. Toen mijn collega hem weer voorbij ging wees hij even naar zijn hoofd, zo van "ben je gek of zo?" Die kerel pakte toen zijn kentekenplaat (die gewoon achter zijn voorruit op de dashboard lag) en legde die weg, voordat mijn collega kon zien wat het kenteken was, en begon hem te achtervolgen. Hij pakte een machete en liet mijn collega dat zien terwijl hij naar mijn collega wees. Mijn collega dacht geen moment over na en gaf volgas, maar die kerel achtervolgde hem voor een goede 10 minuten. Ondertussen was hij bijna thuis, maar durfde hij eigenlijk niet naar huis toe te rijden. Hij reed nog een stuk door naar een andere wijk, en dacht op een zeker moment de achtervolger te zijn kwijtgeraakt.

knip knip

Ook eens gehad. Ik had een leen civic van de dealer omdat de mijne in onderhoud was. Om een uurtje of 02:00 rij ik naar huis met m'n vdin. Ik haal een vrachtwagen in, en vanachter een ALtea op mijn bumper. Ik gaf vol gas, maar ja die civic ging nou eenmaal niet zo snel. Groot licht etc. Ik vervolgens naar rechts, gaat ie voor me rijden, en remmen, ik er lang(maar ik kon dus niet ff snel er langs :) hij er weer voor, gaat ie op de vluchtstrook rijden en maakt ie een knok gebaar. Dacht wat een mafkees. Ook al win ik wellicht, je hebt er niks aan :)

Dus rij verder, gaat ie me weer afsnijden, op een gegeven moment reed ik 50 op de snelweg!

En natuurlijk ALTIJD telefoon bij me, en dit keer niet. Dus kon geen vrienden of politie bellen.

Op een gegeven moment deed ik of ik de afrit nam, en op het laatste moment neem ik hem niet(hij reed voor me, en nam de afrit dus wel) dacht nu ben ik van hem af, rijdt die mafkees achteruit!!!!!! de afrit terug om mij te volgen!!! Toen was ik wel ff bang :)

Bij de volgende afslag zelfde geintje, alleen nu nam ik de afslag wel, en hij reed rechtdoor. Toen was ik hem kwijt, en ben ik rustig naar huis gereden. Aangifte had natuurlijk geen zin :S

Kutsysteem hier. Hard rijden bekeuring, zoiets, sorry meneer kunnen wij niks mee.

Andre
autodre

Post by autodre »

AccordTypeaRd wrote:
autodre wrote:
AccordTypeaRd wrote:

Geen reactie meer teruggehad?

Hij zei wat, maar deed mijn raampje dicht en ging verder. Dit soort discussies zijn meestal zinloos.
Locked