Uitdeukdag Den Bosch [Zaterdag 27 mei]
-
Uitdeukdag Den Bosch [Zaterdag 27 mei]
Op zaterdag 27 mei 2006 willen wij van 10.00 tot 15.00 uur de uitdeukdag organiseren in samenwerking met Honda Herven uit den Bosch
http://www.autoherven.nl/
Gedurende de dag willen wij de leden de mogelijkheid bieden die vervelende parkeerdeukjes te laten verwijderen via de methode "uitdeuken zonder spuiten". Net zoals vorig jaar in Tilburg Lastige parkeerdeukjes en kleine butsen worden verwijderd door middel van zogenaamde "lepels" waarmee van binnenuit de deukjes terug worden gedrukt.
De kosten voor het uitdeuken zijn afhankelijk van het aantal aanmeldingen maar reken op ongeveer 55 euro voor de eerste deuk en 10 euro extra voor elke volgende deuk. .
Samenvattend:
- Algemene Type-R meeting bij Honda Herven
- Uitdeukmogelijkheid
- Stand van Honda Die-Cast World
- Plotter aanwezig voor het snijden van letters en stickers
- broodjes drankjes etc...
- veel gezellige mensen
Al met al lijkt ons dit een zeer leuk evenement wat door de club zelf georganiseerd wordt. Wij willen dan ook graag weten wie er de 27e
komen. Vermeld hieronder je naam, het aantal personen en het type wagen.
Uiteraard is het van belang om je van te voren op te geven voor het uitdeuken Bij het aanmelden voor het uitdeuken willen we graag weten hoeveel deukjes het zijn, waar op de wagen de deuk zich bevindt.
Let op: Het uitdeuken is alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.
Mochten er niet veel aanmeldingen zijn voor het uitdeuken dan is het mogelijk tegen een niet-leden prijs ook je wagen te laten uitdeuken.
Aanmeldlijst:
1.AccordR, (1,5 personen)
- ATR, 1 deukje linker spatbord diameter ± 10 mm
1 deukje motorkap diameter ± 10 mm
2. Martin.O, (2 personen )
- ITR, 1 deukje
3. Slydawg, ( 2 personen )
CTR, 1 deukje rechterachterscherm
http://www.autoherven.nl/
Gedurende de dag willen wij de leden de mogelijkheid bieden die vervelende parkeerdeukjes te laten verwijderen via de methode "uitdeuken zonder spuiten". Net zoals vorig jaar in Tilburg Lastige parkeerdeukjes en kleine butsen worden verwijderd door middel van zogenaamde "lepels" waarmee van binnenuit de deukjes terug worden gedrukt.
De kosten voor het uitdeuken zijn afhankelijk van het aantal aanmeldingen maar reken op ongeveer 55 euro voor de eerste deuk en 10 euro extra voor elke volgende deuk. .
Samenvattend:
- Algemene Type-R meeting bij Honda Herven
- Uitdeukmogelijkheid
- Stand van Honda Die-Cast World
- Plotter aanwezig voor het snijden van letters en stickers
- broodjes drankjes etc...
- veel gezellige mensen
Al met al lijkt ons dit een zeer leuk evenement wat door de club zelf georganiseerd wordt. Wij willen dan ook graag weten wie er de 27e
komen. Vermeld hieronder je naam, het aantal personen en het type wagen.
Uiteraard is het van belang om je van te voren op te geven voor het uitdeuken Bij het aanmelden voor het uitdeuken willen we graag weten hoeveel deukjes het zijn, waar op de wagen de deuk zich bevindt.
Let op: Het uitdeuken is alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.
Mochten er niet veel aanmeldingen zijn voor het uitdeuken dan is het mogelijk tegen een niet-leden prijs ook je wagen te laten uitdeuken.
Aanmeldlijst:
1.AccordR, (1,5 personen)
- ATR, 1 deukje linker spatbord diameter ± 10 mm
1 deukje motorkap diameter ± 10 mm
2. Martin.O, (2 personen )
- ITR, 1 deukje
3. Slydawg, ( 2 personen )
CTR, 1 deukje rechterachterscherm
-
Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.
Ja ik heb je net gemist zaterdag :-?
Komt het toch nog goed de 27e :lol:
Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.
Peter, ik was te enthousiast...vergeef het me....moe werken

-
Voodoo wrote:Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.
Peter, ik was te enthousiast...vergeef het me....moe werken![]()
vooruit voor deze keer.
p.s. werk je in de reisbranche?
accordR wrote:Voodoo wrote:Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.
vooruit voor deze keer.
Ja, ik run een website waar ik hotelkamers verkoop. Had ik je dat nog niet verteld dan?
-
Voodoo wrote:accordR wrote:Voodoo wrote:Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.
vooruit voor deze keer.
Ja, ik run een website waar ik hotelkamers verkoop. Had ik je dat nog niet verteld dan?
Nee wist ik niet , maar zag het aan je e-mail adres :wink:
Re: Uitdeukdag Den Bosch [Zaterdag 27 mei]
Jordan wrote:als mijn broer komt, dan kom ik ook....
echter ben ik geen lid, maar wil wel gebruik maken van de uitdeukservice :lol:
vtecmoon wrote:ik eigenlijk ook, heb 3 kleine deukjes...2 op de rechter deur en 1 op rechterachterscherm... :cry: (niet door mij hoor!!)
:idea:accordR wrote:Let op: Het uitdeuken is alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.