Uitdeukdag Den Bosch [Zaterdag 27 mei]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
accordR alias AccordS

Uitdeukdag Den Bosch [Zaterdag 27 mei]

Post by accordR alias AccordS »

Op zaterdag 27 mei 2006 willen wij van 10.00 tot 15.00 uur de uitdeukdag organiseren in samenwerking met Honda Herven uit den Bosch

http://www.autoherven.nl/

Gedurende de dag willen wij de leden de mogelijkheid bieden die vervelende parkeerdeukjes te laten verwijderen via de methode "uitdeuken zonder spuiten". Net zoals vorig jaar in Tilburg Lastige parkeerdeukjes en kleine butsen worden verwijderd door middel van zogenaamde "lepels" waarmee van binnenuit de deukjes terug worden gedrukt.
De kosten voor het uitdeuken zijn afhankelijk van het aantal aanmeldingen maar reken op ongeveer 55 euro voor de eerste deuk en 10 euro extra voor elke volgende deuk. .

Samenvattend:

- Algemene Type-R meeting bij Honda Herven
- Uitdeukmogelijkheid
- Stand van Honda Die-Cast World
- Plotter aanwezig voor het snijden van letters en stickers
- broodjes drankjes etc...
- veel gezellige mensen

Al met al lijkt ons dit een zeer leuk evenement wat door de club zelf georganiseerd wordt. Wij willen dan ook graag weten wie er de 27e
komen. Vermeld hieronder je naam, het aantal personen en het type wagen.

Uiteraard is het van belang om je van te voren op te geven voor het uitdeuken Bij het aanmelden voor het uitdeuken willen we graag weten hoeveel deukjes het zijn, waar op de wagen de deuk zich bevindt.

Let op: Het uitdeuken is alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.

Mochten er niet veel aanmeldingen zijn voor het uitdeuken dan is het mogelijk tegen een niet-leden prijs ook je wagen te laten uitdeuken.

Aanmeldlijst:

1.AccordR, (1,5 personen)
- ATR, 1 deukje linker spatbord diameter ± 10 mm
1 deukje motorkap diameter ± 10 mm

2. Martin.O, (2 personen )
- ITR, 1 deukje

3. Slydawg, ( 2 personen )
CTR, 1 deukje rechterachterscherm
Voodoo

Post by Voodoo »

Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.
accordR alias AccordS

Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.

Ja ik heb je net gemist zaterdag :-?
Komt het toch nog goed de 27e :lol:
Voodoo

Post by Voodoo »

Voodoo wrote:Ik ben van de partij, nog even goed mijn auto inspecteren op deuken/jes. Heb al een klein pitje/deukje bij mijn linker voorportier, maar de uitdeuker kan daar niet bij door alle dwarsbalken. Maar wil hem nog om een 2nd opnion vragen.

Peter, ik was te enthousiast...vergeef het me....moe werken :(
accordR alias AccordS

Voodoo wrote:

vooruit voor deze keer.

p.s. werk je in de reisbranche?
mr. X

Post by mr. X »

ik ben er ook weer bij, echt bijna langs de deur dus deze mag ik zeker niet missen :wink:
Katana

Post by Katana »

Ik heb op dit moment nog geen deuken, ..afkloppen! :lol:

Maar kom wel even langs :thumbs:
Voodoo

Post by Voodoo »

accordR wrote:
Voodoo wrote:

vooruit voor deze keer.

Ja, ik run een website waar ik hotelkamers verkoop. Had ik je dat nog niet verteld dan?
slydawg

Post by slydawg »

Ik ben er ook bij.
accordR alias AccordS

Voodoo wrote:
accordR wrote:
Voodoo wrote:

vooruit voor deze keer.

Ja, ik run een website waar ik hotelkamers verkoop. Had ik je dat nog niet verteld dan?

Nee wist ik niet , maar zag het aan je e-mail adres :wink:
Katana

Post by Katana »

Voodoo wrote:

Kijk, dat is interessant! Voor als we met een meeting in een Hotel gaan verblijven :-)
Dimer

Post by Dimer »

Ik ben er ook bij met de S2000, ik ga even kijken hoeveel deuken er zitten.
HONDA

Post by HONDA »

Hou je 'm heel... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
roblom

Post by roblom »

Vanwaar die info over die plotter als ik vragen mag?
HONDA

Post by HONDA »

Omdat Peter zelf die stickers maakt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
slydawg

Post by slydawg »

Ik ben er met 2 personen.
Heb 1 deukje op rechter achterscherm vlak boven de wielkast.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ben wellicht ook aanwezig...lijkt me wel leuk zo'n eerste meet voor mij..
Jordan

Post by Jordan »

als mijn broer komt, dan kom ik ook....
echter ben ik geen lid, maar wil wel gebruik maken van de uitdeukservice :lol:
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Jordan wrote:als mijn broer komt, dan kom ik ook....

ik eigenlijk ook, heb 3 kleine deukjes...2 op de rechter deur en 1 op rechterachterscherm... :cry: (niet door mij hoor!!)
IvoG

Re: Uitdeukdag Den Bosch [Zaterdag 27 mei]

Post by IvoG »

Jordan wrote:als mijn broer komt, dan kom ik ook....

vtecmoon wrote:ik eigenlijk ook, heb 3 kleine deukjes...2 op de rechter deur en 1 op rechterachterscherm... :cry: (niet door mij hoor!!)

accordR wrote:Let op: Het uitdeuken is alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.

Mochten er niet veel aanmeldingen zijn voor het uitdeuken dan is het mogelijk tegen een niet-leden prijs ook je wagen te laten uitdeuken.
:idea:
Locked