dc sport header h22a

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
bar honda

dc sport header h22a

Post by bar honda »

ik ben van plan om een dc sport header te kopen maar pas de h22 (prelude) header op een h22a (accord typ-r) header? wie weet er raad mee?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

ja, past wel alleen vind ik voor de ATR de collector veel te dun. Je ziet meestal ook geen beestachtige vermogens winsten met deze mod.
ITR1689

Post by ITR1689 »

Vraag maar aan Voodoo, die heeft vast wel eentje te koop...
Voodoo

Post by Voodoo »

ITR1689 wrote:Vraag maar aan Voodoo, die heeft vast wel eentje te koop...

Dat klopt :-) , de originele gaat weer terug!
bar honda

Post by bar honda »

voodoo jij heb dus geen verschil in gemerkt met dc sport header?
roblom

Post by roblom »

Geloof zelfs dat hij waarschijnlijk vermogen verloor daardoor.
Voodoo

Post by Voodoo »

roblom wrote:Geloof zelfs dat hij waarschijnlijk vermogen verloor daardoor.

Inderdaad, heb even de expert gesproken...hij zei dat de motor zijn vermogen niet kwijt kon door de dc (smallere diameter). Dat was ook goed te zien aan de lambda-lijn, te rijke mengsel op het eind en de vermogen zakte bij 6800 rpm al inmekaar.

@Honda Bar, wat voor een type auto heb je dan? Als je een ATR hebt dan is het niet interessant, wel als je een normale accord hebt. En zou je jezelf even kunnen voorstellen in de topic 'voorstellen'? :wink:
chris

Post by chris »

zou die kunnen passen op een F18B dan?
Voodoo

Post by Voodoo »

chris wrote:zou die kunnen passen op een F18B dan?

Ik weet het niet 100% zeker, welk bouwjaar?
chris

Post by chris »

F18B2, 1998... zit op CG8 Accord.
Voodoo

Post by Voodoo »

chris wrote:F18B2, 1998... zit op CG8 Accord.

Chris, de DC was oorspronkelijk bedoeld voor de prelude H22-blok. Het onderste deel, genaamd pipe A is ingekort en weer aan elkaar gelast en gespoten. Nou durf ik niet 100% te zeggen of het past op de CG8-blok. Misschien dat iemand op het forum dit wel weet??

plaatje
chris

Post by chris »

hmm ben benieuwd! als t past
IvoG

Post by IvoG »

Jongens, dit was een technische (?) vraag. Te koop gevraagd of aangeboden posts moeten elders worden geplaatst. Ik geloof dat de technische aspecten behandeld zijn. Ik heb alle (ver)kooppraat verwijderd, wie iets wil verkopen of kopen doet dat maar in een eigen topic in de juiste plek. Anders komt er een slotje op dit topic.
Voodoo

Post by Voodoo »

IvoG wrote:Jongens, dit was een technische (?) vraag. Te koop gevraagd of aangeboden posts moeten elders worden geplaatst. Ik geloof dat de technische aspecten behandeld zijn. Ik heb alle (ver)kooppraat verwijderd, wie iets wil verkopen of kopen doet dat maar in een eigen topic in de juiste plek. Anders komt er een slotje op dit topic.

My bad, het neigde wel naar een verkoop onderwerp. Maar dat was nog net niet het geval...al zeg ik het zelf. En als het zover is, dan plaats ik hem wel in de verkoop topic. Soms kan je het verloop/einde niet helemaal zuiver houden op de topic...bekend verhaal.

@BugsM, ben je niet tevreden met je DC dan ? :-)
BugsM

Post by BugsM »

Voodoo wrote:@BugsM, ben je niet tevreden met je DC dan ? :-)

haha, lijkt me niet...

Ik vond de collector al erg dun, toen ik hem laatst zag. Viel me toen ook op dat er aan gelast is. Nu dat ik hoor dat TCC hem gewoon heeft ingekort en een lude spruit heeft gebruikt...
Voodoo

Post by Voodoo »

BugsM wrote:

haha, lijkt me niet...

Ik vond de collector al erg dun, toen ik hem laatst zag. Viel me toen ook op dat er aan gelast is. Nu dat ik hoor dat TCC hem gewoon heeft ingekort en een lude spruit heeft gebruikt...

Ik neem aan dat de vorige eigenaar de spruit heeft gehaald of niet? Lullige ervan is dat je de originele spruit niet meer hebt, misschien dat de vorige eigenaar het nog ergens heeft liggen.
BugsM

Post by BugsM »

Voodoo wrote:
BugsM wrote:

haha, lijkt me niet...

Ik neem aan dat de vorige eigenaar de spruit heeft gehaald of niet? Lullige ervan is dat je de originele spruit niet meer hebt, misschien dat de vorige eigenaar het nog ergens heeft liggen.

DAT is dus het volgende probleem.... :wink:
chris

Post by chris »

excusez moi :o ops:
Locked