Even een applausje waard voor hun dan , de dealer waar ik de auto altijd naar toe breng.
http://www.honda-wesselink.nl/informatie/wesselink%20emst.html
Vorige week werd van de ITR de koppeling gemaakt en afgelopen Zaterdag heb ik hem weer opgehaald , en de auto zach er zowel onder de kap is buiten keurig uit.Ook de snelle service was uistekend.
Zondag toen ik de auto ging wassen viel me op aan de bijrijderspiegel dat er zowel aan de binnenkap als buitenkap een mini barstje in zat.
Raar want die zat er niet.....of het moet bij de dealer gebeurt zijn of bij mij thuis op Zaterdagnacht op Zondag.
Nu heb ik de dealer opgebeld met deze vraag , en hij was er van overtuigd dat het zeker niet was gebeurt toen hij de auto in of aan het uitrijden was.
Maar omdat hij het gewoonweg niet 100% zeker wist of het nou bij hem was gebeurt of nou bij mij op die nacht , stelde hij gewoon voor om het binnen/buitenkapje te vernieuwen (Honda levert ze standaard al in Champions White) .
Ik moest dit even zeggen want dit is voor mij een goede dealer, erg nette en aardige monteurs , super afwikkeling en service!!!