Honda Dealer Emst

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
wilco

Honda Dealer Emst

Post by wilco »

Even een applausje waard voor hun dan , de dealer waar ik de auto altijd naar toe breng.
http://www.honda-wesselink.nl/informatie/wesselink%20emst.html

Vorige week werd van de ITR de koppeling gemaakt en afgelopen Zaterdag heb ik hem weer opgehaald , en de auto zach er zowel onder de kap is buiten keurig uit.Ook de snelle service was uistekend.

Zondag toen ik de auto ging wassen viel me op aan de bijrijderspiegel dat er zowel aan de binnenkap als buitenkap een mini barstje in zat.
Raar want die zat er niet.....of het moet bij de dealer gebeurt zijn of bij mij thuis op Zaterdagnacht op Zondag.

Nu heb ik de dealer opgebeld met deze vraag , en hij was er van overtuigd dat het zeker niet was gebeurt toen hij de auto in of aan het uitrijden was.
Maar omdat hij het gewoonweg niet 100% zeker wist of het nou bij hem was gebeurt of nou bij mij op die nacht , stelde hij gewoon voor om het binnen/buitenkapje te vernieuwen (Honda levert ze standaard al in Champions White) .

Ik moest dit even zeggen want dit is voor mij een goede dealer, erg nette en aardige monteurs , super afwikkeling en service!!!
Katana

Post by Katana »

Hulde aan wie het toe komt :thumbs:

Netjes geregeld.
roblom

Post by roblom »

Service bestaat dus toch nog.. :!:
HondArd

Post by HondArd »

Bent U tevreden, vertel het een ander.
Bent U niet tevreden, vertel het ons.
eteuben

Post by eteuben »

En weer een tevreden klant, verlaat het winkelpand.
wilco

Post by wilco »

Tja toch een prima zaakje , er zit nog dichtbij een dealer maar die sla ik over , ik rij er wel iets meer voor om.
Locked