Dacht dus dat de elektrische verstelling van mijn rechter koplamp stuk was dus ging net even kijken of ik het kon maken. Maar nu blijkt dus dat de elektrische servomotor helemaal niet aangesloten is. Sterker nog, er is nergens een stekker te bekennen.
Klopt dit? Want als ik zo kijk dan zit alles van de kabelboom nog zoals het hoort (incl tape enzo).
Zo nee, iemand een idee hoe dit kan.
Heb al in het werkplaatshandboek lopen zoeken, maar kan de hele koplamp verstelling nergens vinden.
Heb ook een probleem met men lichten ;dat ik ze dus niet meer elektrish kan verstellen.
Heb al achter een zekering aan het zoeken geweest maar vind ze niet direct :?:
Honda_Garagemeneer: de elektrische lichtverstelling is kapot meneer we hebben ze handmatig afgesteld voor U.
Ik: Het werkte altijd hebben jullie de zekering gecheckt ?
Honda_Garagemeneer: Jaaaahhhh hoor we zijn niet gek.
Ik: Heb je ook contact gemaakt dan met de sleutel ?
Honda_Garagemeneer: Moet dat ook dan ? :-(
itr703 wrote:Honda_Garagemeneer: de elektrische lichtverstelling is kapot meneer we hebben ze handmatig afgesteld voor U. Ik: Het werkte altijd hebben jullie de zekering gecheckt ? Honda_Garagemeneer: Jaaaahhhh hoor we zijn niet gek. Ik: Heb je ook contact gemaakt dan met de sleutel ? Honda_Garagemeneer: Moet dat ook dan ? :-(
Het is wel behoorlijk knullig voor een dealer... Denken ze eindelijk iets gevonden te hebben, is het helemaal niet stuk.
Oudere mensen worden trouwens op deze manier heel vaak bedrogen.
:-)
Ben voor sommige wel oud maar nog steeds scherp :-)
Mischien leuk om een nieuw topic "dealerverhalen" te openen.
Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding ..... :-)