Recaro stoelen itr

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
ITR1217

Recaro stoelen itr

Post by ITR1217 »

Heeft er iemand een idee of zelfs oplossing voor het verzakken van de recaro's aan de zijkant in een itr ??
Daar ik niet van de lichtste ben :o ops: denk ik dat het er niet beter op gaat worden :(
Zijn er mogelijkheden om ze bv terug op te vullen met nieuwe mousse ? want het is niet zozeer de rode stof maar wel de mousse , denk ik :wink:
Kan m'n ze nog nieuw bestellen ?
Merci he :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Vraag het eens na bij Recaro zelf?
eteuben

Post by eteuben »

Een idee kan zijn om de stoelen om te wisselen, zodat de meestal minder gebruikte passagiersstoel de bestuurdersstoel word!

En anders toch aanbieden bij een stoffeerder. Die kan de vulling weer in originele staat terugbrengen en alles weer netjes aannaaien. Want een verzakking betekend ook geen steun meer in de stoel!
HondArd

Post by HondArd »

eteuben wrote:Een idee kan zijn om de stoelen om te wisselen, zodat de meestal minder gebruikte passagiersstoel de bestuurdersstoel word!

Die oplossing lijkt me niet zo'n geslaagd idee. De knop van de rugleuningverstelling komt dan aan de andere (minder bereikbare) kant te zitten. Probeer je hand maar eens tussen de rugleuning en de deur te steken, laat staan dat je dan de rugleunig kunt verstellen.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ik heb ze omgedraaid en heb idd de knop nu naast de deur zitten. Valt idd niet mee om de stoel te verstellen maar met de deur op een kier geet het perfect.
En hoe vaak verstel je hem nou?
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik heb liever 1 versleten stoel dan 2 half versleten stoelen. ...
Maskertje

Post by Maskertje »

opvullen is het best
stannyitr

Post by stannyitr »

Die mouse van de zijkanten kun je normaal bij honda zelf bestellen :idea:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Gaskleppie wrote:Ik heb ze omgedraaid en heb idd de knop nu naast de deur zitten. Valt idd niet mee om de stoel te verstellen maar met de deur op een kier geet het perfect.
En hoe vaak verstel je hem nou?

Ik vind een goeie stoel minstens zo belangrijk als een goeie motor. En je motor herstel je toch ook als ie versleten is.

Dus, herstellen dat ding.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Hij was bij mij niet ingezakt alleen werd hij een beetje minder. Plus dat er een kraakje in de rijders stoel zat.
Bij dat ik het gedaan heb.
itr-1895

Post by itr-1895 »

stannyitr wrote:Die mouse van de zijkanten kun je normaal bij honda zelf bestellen :idea:

het bestellen bij de dealer is een optie.
maar hoe krijg je dat netjes in je stoel :dunno:
Maskertje

Post by Maskertje »

ITR1689 wrote:Ik heb liever 1 versleten stoel dan 2 half versleten stoelen. ...

nou.... je kan 2 half versleten stoelen verkopen aan EK/EG eigenaren. DIe zijn verzot op deze rode recaro's. Dan koop je 2 nieuwe...
ITR1217

Post by ITR1217 »

Ja de optie stoelen van plaats veranderen lijkt mij ook niet zo'n goed idee :o ops: ten eerste omwille van die knop maar ook omdat dan die "lelijke" kant in het midden komt te zitten en nog meer zichtbaar word !
Ik zal idd eens horen bij honda en eens zoeken achter goede stoffeerder , als iemand een goede weet mag je't altijd melden ! :wink:
mr. X

Post by mr. X »

stannyitr wrote:Die mouse van de zijkanten kun je normaal bij honda zelf bestellen :idea:

heb ik laatst ook over gedacht en ben nog langs de garage gereden maar je wilt dat sérieus écht niet nieuw kopen.

alles was los te bestellen dus de stoelwangen-schuim L + R, stoelwangen-hoes L + R en zetel-schuim L + R en hoes L + R. voor dit alles was je +- 2100 euro kwijt :shock: :shock:

vond ik toch toch écht teveel. nieuwe recaro stoelen zou een optie zijn maar volgens mij vind je die niet.

had nog wel bij iemand anders gevraagd of hij een adresje wist voor zoiets te laten maken. een vriend van hem deed dat en voor +-100 euro zou hij er nieuw schuim inzetten zodat je het niet meer zou voelen. je blijft het alleen wel zien omdat het stof beschadigd is. maar het is een redelijk alternatief.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

dan maar vervangen met bride-kuipstoelen?
Maskertje

Post by Maskertje »

je zou toch wel bij de dealer nieuwe recaro's kunnen bestellen ?

anders kan je ook andere recaro's nemen, want het lijkt me wel dat ze 1op1 direct erop passen op de rails.

of zoals vtecmoon zegt, bride..... wie vervangt, moet et goed doen :)
becas©

Post by becas© »

Recaro speed, per stuk 399 euro. Maar dan is het alleen niet meer origineel ITR.... Ik geloof dat de ITR recaro stoelen bij de dealer 1200+ euro per stuk kosten (of is dat een broodje aap verhaal)?
integra

Post by integra »

Gewoon even bij de stoffeerder informeren heb ik ook gedaan en ze worden dan weer als nieuw.
roblom

Post by roblom »

Je kunt die wangen gewoon kopen.
Stoel eruit, stof aan de onderkant loshalen oude wang eruit, nieuwe wang erin.
Dat gaat dus goed tot de stof versleten is, dan zul je idd naar een stoffeerder moeten.
ITR1217

Post by ITR1217 »

ok thx !!
Het zal nieuwe mousse worden tot de stof lelijk word , maar dat is op het moment nog niet echt juist dat die zo wat verzakt zijn :(
Locked