Heeft er iemand een idee of zelfs oplossing voor het verzakken van de recaro's aan de zijkant in een itr ??
Daar ik niet van de lichtste ben ops: denk ik dat het er niet beter op gaat worden Zijn er mogelijkheden om ze bv terug op te vullen met nieuwe mousse ? want het is niet zozeer de rode stof maar wel de mousse , denk ik :wink:
Kan m'n ze nog nieuw bestellen ?
Merci he :wink:
Een idee kan zijn om de stoelen om te wisselen, zodat de meestal minder gebruikte passagiersstoel de bestuurdersstoel word!
En anders toch aanbieden bij een stoffeerder. Die kan de vulling weer in originele staat terugbrengen en alles weer netjes aannaaien. Want een verzakking betekend ook geen steun meer in de stoel!
eteuben wrote:Een idee kan zijn om de stoelen om te wisselen, zodat de meestal minder gebruikte passagiersstoel de bestuurdersstoel word!
Die oplossing lijkt me niet zo'n geslaagd idee. De knop van de rugleuningverstelling komt dan aan de andere (minder bereikbare) kant te zitten. Probeer je hand maar eens tussen de rugleuning en de deur te steken, laat staan dat je dan de rugleunig kunt verstellen.
Ik heb ze omgedraaid en heb idd de knop nu naast de deur zitten. Valt idd niet mee om de stoel te verstellen maar met de deur op een kier geet het perfect.
En hoe vaak verstel je hem nou?
Gaskleppie wrote:Ik heb ze omgedraaid en heb idd de knop nu naast de deur zitten. Valt idd niet mee om de stoel te verstellen maar met de deur op een kier geet het perfect. En hoe vaak verstel je hem nou?
Ik vind een goeie stoel minstens zo belangrijk als een goeie motor. En je motor herstel je toch ook als ie versleten is.
Ja de optie stoelen van plaats veranderen lijkt mij ook niet zo'n goed idee ops: ten eerste omwille van die knop maar ook omdat dan die "lelijke" kant in het midden komt te zitten en nog meer zichtbaar word !
Ik zal idd eens horen bij honda en eens zoeken achter goede stoffeerder , als iemand een goede weet mag je't altijd melden ! :wink:
alles was los te bestellen dus de stoelwangen-schuim L + R, stoelwangen-hoes L + R en zetel-schuim L + R en hoes L + R. voor dit alles was je +- 2100 euro kwijt :shock: :shock:
had nog wel bij iemand anders gevraagd of hij een adresje wist voor zoiets te laten maken. een vriend van hem deed dat en voor +-100 euro zou hij er nieuw schuim inzetten zodat je het niet meer zou voelen. je blijft het alleen wel zien omdat het stof beschadigd is. maar het is een redelijk alternatief.
Recaro speed, per stuk 399 euro. Maar dan is het alleen niet meer origineel ITR.... Ik geloof dat de ITR recaro stoelen bij de dealer 1200+ euro per stuk kosten (of is dat een broodje aap verhaal)?
Je kunt die wangen gewoon kopen.
Stoel eruit, stof aan de onderkant loshalen oude wang eruit, nieuwe wang erin.
Dat gaat dus goed tot de stof versleten is, dan zul je idd naar een stoffeerder moeten.