NSX/Type-R toertocht nabeschouwing (22-04-2006)
NSX/Type-R toertocht nabeschouwing (22-04-2006)
Net terug na een lekker dagje toeren met veel (snelle) kilometers achter de wielen, en ik moet zeggen: Zo'n ATR is tot veel in staat. Vele bochten waarvan ik dacht dat 'ie het daar heel moeilijk mee ging hebben vielen reuze mee, en dat het soms écht hard ging blijkt wel uit het feit dat ik flink wat olie kan ruimen uit de kofferbak. De kan was losgeschoten en is door de kofferbak gaan lekken, en vooral de bak van het reservewiel ligt vol. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. We hebben genoten en dit zijn hele plezierige kilometers om te maken, en na 610km totaal ben ik nog zo fris als een hoentje. Dat was vorig jaar met de CRX wel anders. Bij deze Eric en Eli van de NSX club bedankt en volgend jaar willen we er weer bij zijn.
Foto's van Edgar
Foto's van Edgar

Aiyoku wrote:Kon je de NSX-en een beetje bijhouden Ard?
Nu wel. Ze gingen me op een gegeven moment wel voorbij (Gerard bleef nog achter me), maar toen de wegen een beetje open werden durfde ik de gas ook wel in te trappen. Had ik ze toch weer snel in het vizier. En Joyce vond het op een gegeven moment ook wel grappig. Alleen er zaten wel een paar verraderlijke kuilen in de weg, en vooral als je heuvel op optrok sloegen de wielen wel eens door. Slechts eenmaal een beetje kwijtgereden maar iedereen hield wel rekening met elkaar.
Op een gegeven moment kwamen we ook terecht in een Donkervoort toertocht. Volgens mij waren alle in Nederland en België verkochte Donkervoorts daarbij aanwezig.
Net toen ik dit bericht postte kwamen de eerste foto's al binnen. Zitten hele mooie tussen.
-
Preview:
D'r was een zo'n gozer die de halve rit buiten de auto heeft doorgebracht:
Site-seeing en cultuursnuiven:
Het vriest buiten bijna... maar de zon schijnt dus doen we t dakkie open:
Dit krijg je als je de auto's een beetje naast elkaar parkeert:
(Om deze opstelling ging t):
Dimer, deze kan Gerrit laten afdrukken en rondstrooien...

D'r was een zo'n gozer die de halve rit buiten de auto heeft doorgebracht:

Site-seeing en cultuursnuiven:

Het vriest buiten bijna... maar de zon schijnt dus doen we t dakkie open:

Dit krijg je als je de auto's een beetje naast elkaar parkeert:

(Om deze opstelling ging t):
Dimer, deze kan Gerrit laten afdrukken en rondstrooien...

Hey, ik ben Ronny, trotse eigenaar van een Acura NSX met nog maar 20.000 miles op de teller :worshippy:
Ik was voor één keertje niet mee met de rit, maar de foto's zeggen genoeg. Op onze site staan nog een pak foto's van de rit.
Het lijkt me trouwens wel wat om in de toekomst meer van dit soort ritjes te doen, en wel samen met de type-R club... :mrgreen:
Wat denken jullie daarvan? Ik weet wel dat jullie al een hele rit achter de rug hebben, om naar de startplaats in Belgie te komen, maar de Ardennen zijn nu eenmaal zalig om rond te rijden, met afgelegen bochtige wegjes, en veel plaatsen voor een mooie foto-shoot.
Maar we willen best wel eens naar Holland komen met ons clubje, voor een miet en griet, een ritje, een fotootje... :idea: :idea:
Hopelijk tot binnenkort!
Ik was voor één keertje niet mee met de rit, maar de foto's zeggen genoeg. Op onze site staan nog een pak foto's van de rit.
Het lijkt me trouwens wel wat om in de toekomst meer van dit soort ritjes te doen, en wel samen met de type-R club... :mrgreen:
Wat denken jullie daarvan? Ik weet wel dat jullie al een hele rit achter de rug hebben, om naar de startplaats in Belgie te komen, maar de Ardennen zijn nu eenmaal zalig om rond te rijden, met afgelegen bochtige wegjes, en veel plaatsen voor een mooie foto-shoot.
Maar we willen best wel eens naar Holland komen met ons clubje, voor een miet en griet, een ritje, een fotootje... :idea: :idea:
Hopelijk tot binnenkort!