Op zaterdag 22 april gaan we weer rijden, de eerste keer dit jaar. Hopelijk zit het weer een beetje mee. We vertrekken in Barchon (Shell-station) op de E-40 bij Luik om 10:00 hr. We rijden een beetje rond Luik en omgeving, naar het 3-landenpunt in Vaals en via Valkenburg en Maastricht naar het eindpunt Riemst: taverne "de Pauze" aan de E-313 Luik-Antwerpen (dit is in de nabijheid van Maastricht).
Voor de snelste weg van uw locatie naar het vertrekpunt in Barchon: kijk eens op de 3-D routeplanner met simulator van www.map24.nl ... een geweldige online routeplanner !!
De rondrit zelf is een kleine 200 kilometer.
Dit kreeg ik van Eric en Eli van de NSX club. Het is ongeveer hetzelfde idee als vorig jaar.
Wie gaat er mee?
Type-R Club
- Dimer - Robin - Mr. X +1 - Alireza en Ghazaleh - Ard en Joyce - Otto - ITR Assen
NSX club
- Eric & Martijn - Eli & Ronald - Gerard & Dimer - Ronny & Natalie - Peter & Ellen (not in NSX) - Jan Seevens - Michel Boonen - Danny B. (black) - Danny N. (yellow) - Stanny Vanweddingen
is dat 1 dag of met een overnachting? moet anders namelijk wel even iets regelen met die vriend. wij dachten namelijk dat het 1 dag zou zijn. 2 is echter geen probleem en stukken leuker
heb er echt zin in! wordt dan de eerste keer dat ik met de itr op een meeting zal zijn.. as. zaterdag 8 april ga ik niet halen met de auto maar zal er zelf wel zijn.
Je hebt ons er nog niet bij gezet Dimer. Je hebt de eerste post voor het laatst aangepast op 3 april terwijl we ons al op 1 april hebben aangemeld (en dat was geen grap).