accord diesel

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
stoede

accord diesel

Post by stoede »

zijn er mensen hier die al ervaring hebben met de nieuwste modellen accord diesel.

zo ja wat vind je ervan
HondArd

Post by HondArd »

Ze hebben de Accord diesel o.a. in de autovisie duurtest gehad, en daar waren ze heel erg over te spreken. Die 2.2i-ctdi is trouwens engine of the year in de categorie 2,0-2,5 liter, en combineert onder andere een aangenaam verbruik met een hoog koppel en een smeuïge loop. Dit zijn niet mijn persoonlijke ervaringen, maar wel wat ik ervan heb opgevangen.
IvoG

Post by IvoG »

Ik kreeg een Accord Diesel in sedan uitvoering als leenauto mee van mijn dealer toen ik mijn auto daar voor een beurt bracht. Helaas alleen 80 km naar werk en aan het einde van de dag weer terug, maar het was wel een heerlijke en snelle rit 8)

Lekker stil, veel trekkracht.
R-SPEED

Post by R-SPEED »

Voor de Accord Diesel leveren wij nu een speciale module om het vermogen op te krikken. DSL-Power module, eigen product en leverbaar voor alle Turbodiesel voertuigen. Surf naar onze website www.dsl-power.be of mail ons voor alle verdere nuttige info en vermogenstoename via [email="sales@r-speedonline.be"]sales@r-speedonline.be[/email]

P.S. Ook voor Civic leverbaar !
Image
---------------------------------------
Webshop: www.r-speedonline.com
Website: www.r-speedonline.be
---------------------------------------
Dimer

Post by Dimer »

wij hebben nu de FR-V met diesel en het is echt een fijne motor! heel stil en een berg koppel. Erg relax rijden en altijd vermogen tot je beschikking
VTECRob

Post by VTECRob »

Dimer wrote:wij hebben nu de FR-V

Je ziet alleen wat lastig wie er inzit.... :!:

Zag nog net in het donker je pa zwaaien... :lol:

-edit-

niet <=> net
Dimer

Post by Dimer »

:D

ik vind het wel stoer zo'n zwarte FR-V met geblindeerde ruiten :)

als het goed is wordt ie binnekort ook verlaagd!
boebla100

Post by boebla100 »

ik heb er ook eentje maar vind het verbruik aan de hoge kant 2.2 diesel ze gven op 6.4 op 100 maar 7.5 a 8 komt beter in de beurt. en ik vind het een nadeel dat hij zo snel aan zijn max koppel zit heb er nu een 44000 mee gereden en ben wel aan het kijken om hem te chippen. iemand ervaring daar mee ?
of ik hard rij bedoel je vering of de bandenspanning?
baRt

Post by baRt »

stoede, probeer even contact op te nemen met Sennini... Martijn dus... ik neem aan dat je die ook nog wel kent uit de CRX periode.

Hij heeft zo'n Accord (of is dat alweer het vorige model? CN7 is het geloof ik)... keer erbij gezeten en lijkt me niet verkeerd. Maar goed, zelf rijden is altijd een betere ervaring natuurlijk.
stoede

Post by stoede »

hehe thnx Bart

maar dit is al een topic van 2005 en rij nu wel de nieuwere accord maar niet de diesel :wink:
roblom

Post by roblom »

hehe
VTECRob

Post by VTECRob »

Bart heeft te vaak staan sleutelen onder die carport in de kou...
:lol:
baRt

Post by baRt »

laat mij ook eens wat over het hoofd zien... sjeesh... en de auto staat nu onder de andere carport...
iLu

Post by iLu »

kennis heeft een en zeker geen klagen van
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik zou ook graag een Accord diesel willen leasen, maar dat ding is veel te duur vgl. met bijv. een Avensis diesel (wagon).
paashaas

Post by paashaas »

wij hebben hele goede ervaring met de accord wij gebruiken hem als les auto en hebben er geen rare dingen mee gehad .

gr paashaas
LCR

Post by LCR »

Geen Civic meer Ken?
Een oude klasgenoot heeft de Civic net besteld. Dijk van een auto en erug rap voor een diesel. Heeft keuze gemaakt tussen Audi A3, BMW 1 of toyota Avensis (heb al 2 oude klasgenoten de Toyota aangesmeerd :lol: ). Vond de Civic bij hem passen :wink:

Oude klasgenoot: T*ring he, die Toyota is niet kapot te krijgen :lol: :lol:, wat ik ook maar deed. Ik wil GGRAAG een andere leasebak :lol: :lol: :lol:,maar ik krijg die Toyota maar niet kadoek!!
ITR1689

Post by ITR1689 »

Zelfs de Avensis is goedkoper dan de Civic diesel qua leaseprijs, kan je nagaan....
RedSun

Post by RedSun »

ITR1689 wrote:Ik zou ook graag een Accord diesel willen leasen, maar dat ding is veel te duur vgl. met bijv. een Avensis diesel (wagon).

Dat komt omdat de restwaarde van de Accord velen malen lager ligt dan die van een Avensis. Dus schrijf je meer af, dus betaal je een hogere leaseprijs.

Maar die Avensis 2.2 d-4d 150pk blokken zijn super hoor, en als je iets meer wil betalen pak je een D-cat. Dat is echt een kanon. Laatst een weekendje zo'n ding geleend. Wat een koppel.
Nana korobi ya oki
LCR

Post by LCR »

Een Scoda is nog goedkoper....oude klasgenoten bellen me elke dag voor info over rides.....mensen neemt toch lekker een VW zoals alle andere. Weet dan dat je 'goed' heb gekozen :lol:
Locked