6 bak s2000 op integra?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
mr. X

6 bak s2000 op integra?

Post by mr. X »

ik zat laatst te kijken op een site en zag een s2000 versnellingsbak voor niet al te veel geld en nou zat ik zo te denken, past deze op de integra? of is het helemaal anders ivm het blok dat 90graden gedraaid ligt? zou iig wel kicke zijn, 6 versnellingen...
CyRaX

Post by CyRaX »

Nee, dat past niet..... :wink:
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

Als je het voor de versnellingen doet kan je ook de k20 motor nemen met een 6 bak, is ook gelijk een 2liter :wink:
mr. X

Post by mr. X »

zat ik idd ook al aan te denken :razz: achja... dromen :roll:
6 versnellingen, achterwielaandrijving, 300+ pk op het rijgedrag en gewicht van de integra :silly: gekker moet het niet worde :wink:
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

De integra wordt overal gezien als de best handling frontwheel-drive-car ever build, dit moeten we wel een beetje in ere houden natuurlijk :wink:
mr. X

Post by mr. X »

heb misschien nu zo'n hekel aan de fwd omdat mn banden kaal zijn *schaam... zal wel foto's maken hoe ze eruit zien want was echt écht niet goed. gelukkig zitten er vanavond nieuwe onder dus dan gaan we het zien :wink:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Bij mij slijten ze altijd vrij gelijkmatig.....
Dat 4 wiel driften gaat ook steeds beter! ;)
R-SPEED

Post by R-SPEED »

Het beste huwelijk is een ITR met K-Serie Engine en een Hondata Management. Perfecte wegligging en een motor met een zeer groot potentiëel !
Image
---------------------------------------
Webshop: www.r-speedonline.com
Website: www.r-speedonline.be
---------------------------------------
HondArd

Post by HondArd »

mr. X wrote:heb misschien nu zo'n hekel aan de fwd omdat mn banden kaal zijn *schaam... zal wel foto's maken hoe ze eruit zien want was echt écht niet goed. gelukkig zitten er vanavond nieuwe onder dus dan gaan we het zien :wink:

Kan misschien je uitlijning om zeep zijn. Hoef je met het rijden zelf niet te merken, maar je banden kunnen er wel harder dan normaal van slijten. Met mijn CRX had ik hetzelfde probleem, binnen 10.000km moest ik twee nieuwe voorbanden laten monteren omdat ze op waren. Nadat ik er een keer mee over een vluchtheuvel was gevlogen (links beide velgen kapot) rondom nieuwe velgen en banden gemonteerd. Nog bijna 30.000km mee gereden en mijn voorbanden waren nog lang niet op.
Nyther

Post by Nyther »

Mij S-03's heb ik in nog geen jaar tijd versleten aan de voorzijde, zit nog maar amper 1 mm op :S ging harder dan ik dacht... Voorheen had ik Goodyear eagle F1's maar die sleten voor geen meter, na 1 jaar nog uitziend als nieuw...
mr. X

Post by mr. X »

nou ik heb dus nieuwe banden.. hij kon de s-03 niet meer leveren maar nu zitten er potenza r050 onder wat de opvolger zou worden/zijn volgens hem, mooie band en rijdt ongelofelijk veel fijner... en echt gripverlies heb ik nog niet gehad (misschien ook omdat ik niet op het randje rij, vooral niet op de weg :wink :) maar hij slipt iig niet meer weg in zn 1e bij volgas v-tec
S2KJan

Post by S2KJan »

Heb je in ieder geval de banden van de s2000 :D .
Die bak zal er wel niet inzitten.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Voodoo

Post by Voodoo »

mr. X wrote:nou ik heb dus nieuwe banden.. hij kon de s-03 niet meer leveren maar nu zitten er potenza r050 onder wat de opvolger zou worden/zijn volgens hem, mooie band en rijdt ongelofelijk veel fijner... en echt gripverlies heb ik nog niet gehad (misschien ook omdat ik niet op het randje rij, vooral niet op de weg :wink :) maar hij slipt iig niet meer weg in zn 1e bij volgas v-tec

Yep, ik heb ze ook gehaald. Slippen in z'n 1e gaat nu perfect bij volgas :D !
Locked