Ben sinds +/- 4 jaar bezig met de hobby (die zo onderhand wel wat uit de hand isgelopen :roll: ), ik ben er ingerold door ooit eens met R.J. van TCC mee te rijden, t*ring wat ging dat ding af :shock: .
Mede met behulp van andere jongens (Frank, Marcello, R.J. ect) is mijn coupe geworden tot wat hij nu is, en rij ik niet met Turbo of S.C. vooral door Frank en Marcello, dit mbt de gedachte van Honda achter de N.A. voor de Honda.
Maar dit wil niet zeggen dat er dan geen leuke dingen meer mee zijn te doen :wink:
De Civic Coupe zoals hij totnu toe is:
-Buitenkant is nog origineel met uitzondering van de Lexus achterlichten.
-Motor B16A2, JDM-CTR nokkenassen, ITR klepveren, AEM verstelbare Camgear, benz.druk regelaar, TCC chip, lichtgewicht pullies, lichtgewicht vliegwiel, ITR koppeling + drukgroep, diverse Tenzo rood geanodiseerde covers (6 stuks) en in de versnellingsbak LSD :twisted:
-Cold air + extension, DC-Sport 4-2-1, Catvervanger, Dikke RVS tussenpijp 60mm, Magnum Sprint einddemper.
-Apex verlagingsveren, Koni adjustables, alle ophangrubbers vervangen voor Energy suspension, 4 veerpootbruggen, Swaybar stabilisatiestangenset, verstelbare Camgear op de achterwielen, lichtgewicht 16" Lenzo met Michelin MMX 205-45-16.
-Achter de remmen van de ITR, voor de High-Spec 4-zuigerremklauwen met 310 mm gesleufde schijven met Ferodo 2500
-Interieur: middenconsole A-pex-I-Vtec, raamstijl Oilpressure, oiltemperature en Air fuel ratio,versnellingspook en remhendel van Tenzo rood geanodiseerd, leren Type-R bekleding leer/alcantara.
-ICE de gebruikelijke rommel/herrie
mvgr Genesis
p.s. ik zal nog wel het 1 en ander vergeten zijn, maar in grote lijnen is dit het wel.