Hallo R-drivers, :razz:
Uiteraard zal ik hier met m´n HONDA schaalmodellen óók NIET ontbreken en sta ik bij binnenkomst gewoon weer aan de R-terzijde.......zoals voorgaande jaren!
En nu maar hopen dat de 8) voorspelde regen :cry: snel oveRwaait......
Tot zaterdag dan...............
Mvg,
JAMES-san/Hondadiecastworld :arrow:
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, behalve dat ik storingsdienst heb moet me auto helemaal opnieuw uitgelijnd worden.
Volgende keer ben ik er weer bij!
Denk wel dat ik ga 8) , net terug van vakantie (en nu al genoeg van al die regen in ons kikkerlandje) :cry:
Vertrek morgen wel vroeg want ik rij samen met James op en die is er altijd al vroeg bij met zijn autotjes
ik ga erheen! komen net van belgie camping af. wist niet dat het 2 dagen waren want had al half afgesproken met n vriend dat we morgen zouden gaan maar anders met een paar van het forum op zondag is ook geen probleem kga nu iig slapen want ben super brak...
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vond het eigenlijk 3xNix. Het zou een aziatisch treffen moeten zijn, maar ik zag hoofdzakelijk Honda's. Niet verkeerd natuurlijk want dat zijn natuurlijk de beste :wink: , maar verder was er eigenlijk niets te doen. Alleen maar mensen die hun auto aan het poetsen waren en dan stond alles nog op een modderig grasveld ook. En van de Type-R club zag ik alleen maar James, en die was nog wel op eigen gelegenheid. Na een half uur waren we alweer weg. Jammer