Voor dit weekend heb ik het volgende in gedachten (alles is dus nog bespreekbaar):
Zaterdag 25 juni
- 6.30 uur stipt vertrekken om vanaf Shell Hazeldonk A16
9.00 uur aankomst Eurotunnel station te Calais, FR
14.00 uur aankomst Thoresby Park, near Ollerton, UK (in het pittoreske Sherwood Forrest van Robin Hood :wink: )
[list:3k149t96]Tenten opslaan op kampeerterrein (of hotel opzoeken voor de watjes onder ons :wink: )
Zondag 26 juni
- Hele dag show & shine met prijzen!
16.00 uur vertrek richting Dover om trein terug te pakken
20.00 uur aankomst in Dover
21.00 uur trein richting Calais
24.00 uur aankomst nederlandse grens
Voor de ritten geldt dat de ritten naar de trein toe wel enigszins onder tijdsdruk / strak schema staan, maar als eenmaal de oversteek gemaakt is dat niet meer het geval is. De routebeschrijving is hier te vinden.
Kosten:
1a. oversteek retour met EuroStar was € 107, nu maar €42! 8)
(minimaal 3 dagen vooraf geboekt, vertrek voor 10.00 uur 's ochtends)
1b. oversteek retour met EuroStar was € 136, nu maar €66! 8)
(minimaal 3 dagen vooraf geboekt, vertrek na 10.00 uur 's ochtends)
Optie 1b is iets duurder maar dan hoeven we zaterdag niet zo vroeg weg. Vroeg weg zijn scheelt wel in drukte op de wegen in België en prijs, en hebben we nog tijd om bij daglicht de plek te vinden en tenten op te zetten of hotel op te zoeken.
Brandstof:
Vanaf Hazeldonk is het ongeveer 615 km naar de locatie, dus reken op ongeveer 1500 km van thuis naar thuis (ongeveer 3 volle tanks)
Tol: 2x 1 engelse pond = 3 €
Toegang showlocatie: 5 engelse ponden = 7,50 €
Hotel: varieert. Indien interesse hiervoor zal ik dit uit (laten) zoeken.
Totaal: tussen 200 € en 300 €. Hier krijg je een leuke groepsrit door België, Frankrijk, en Engeland, en terug, en een andere kijk op Japanse auto's, vele echte JDM imports die we hier niet kennen, en hopelijk een leuk weekendje weg.
Let wel: dit bedrag is per auto! Dus als je wel mee wil maar niet zelf wil rijden of de volle pond wil/kan betalen, kun je altijd nog met iemand meerijden! :idea: Hoe meer zielen hoe meer vreugd, en hoe lager de prijs per persoon. 8)
Zo, wie gaat er mee? Laat mij weten:
- of je met je eigen auto gaat,
- hoeveel mensen er evt. met jou meekunnen,
- hoeveel mensen je zelf al meeneemt (jezelf inclusief),
- en of je gaat kamperen of niet.
Lijst:
1. Ivo, ATR
- 2 personen kunnen mee,
- mijn vrouw gaat mee,
- ik blijf kamperen
2. Miguel,CTR
- 2 personen
- heb helemaal geen tent of zo om te kamperen. Hotelletje?
Ja, ik ben een watje!

3. James, ATR
- 1 persoon (?)
- er kunnen ??? mensen mee
- hotel
Geïnteresseerden:
Dimer+vriend, CTR