NSX/Type-R Meeting & Toertocht [23 april 2005] Aftermath

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Cakey

Post by Cakey »

Hoe was de meeting?? Zijn er al foto's?? Ben erg benieuwd!!
Image
Tom

Post by Tom »

Het was een SUPER! weekend! Echt toppie!!!
JAMES-san

Post by JAMES-san »

HE-LE-MAAL mee eens, wanneer wéér ????????????????
JAMES-san
HONDA

Post by HONDA »

Zo weer terug in het land. Het was een erg leuk weekend met fantastische wegen, bochten en vergezichten. Het was een leuke en gezellige groep en voor mij is het voor herhaling vatbaar. Mijn wagen is volgens mij nog nooit zo vies geweest als dit weekend. :D

Erg gaaf om samen met de NSX-en op te rijden. Een paar NSX rijders hebben nog vreemd opgekeken van al dat Type-R geweld.

'Ehh dat ding is niet standaard'
'Jawel... :twisted: '

Gerard bedankt voor de goede organisatie. Frank bedankt voor het rondje Ring.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Cakey

Post by Cakey »

Damn, jammer dat ik nog geen auto kan betalen :(
Kan ik de volgende keer met iemand meerijden?? :razz:
Image
Dimer

Post by Dimer »

het was zeker SUPER! :D

we hebben flink geknald @ autobahn :o

nadat we die polizei hadden ingehaald waren jullie allemaal verdwenen! :S

En Otto waren we al snel na de Ring kwijt!?
Guest

Post by Guest »

Pfff ben er ook net weer een uurtje. Was een waanzinnig leuk weekend en inderdaad zeker voor herhaling vatbaar.
Me auto is ook nog nooooit zo vies geweest als dit weekend en heeft ook nog nooit zo hard en zoveel snel bochtenwerk moeten doen. Moet zeggen dat ik me auto nu ook een stuk beter ken kwa weggedrag.
Rondje ring was ook een supere ervaring!! Heb er geen spijt van.

Enne ook nog mijn dank aan Gerard en iedereen die betrokken was bij het organiseren van dit weekend.
HondArd

Post by HondArd »

CRX-je heeft het goed gehouden op de weg terug, nog even een mooie toeristische route genomen richting Aken. Ben net een uur of anderhalf thuis en ik en Joyce zijn gebroken. Nu weet ik weer waarom ik een ATR had aangeschaft.
Dank aan Gerard voor de organisatie, maar volgende keer iets minder planken op toertocht. Die Belgen met hun NSX-en waren nauwelijks bij te houden.
ITR1689

Post by ITR1689 »

Was erg leuk zaterdag. Alleen het weer werkte niet mee, zaterdagmiddag. In NL was het gewoon zonnig. Hoe was het weer zondag daar? Ging iedereen de Ring op?
HONDA

Post by HONDA »

Dimer wrote:nadat we die polizei hadden ingehaald waren jullie allemaal verdwenen! :S

Ik had genoeg hard gereden voor die dag en Miguel en James dachten er schijnbaar net zo over want die bleven achter me rijden. Even later zag ik Tom ook een stukje voor ons rijden dus alleen jij en je vader waren aan het racen. :lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR1689

Post by ITR1689 »

AccordTypeaRd wrote: Dank aan Gerard voor de organisatie, maar volgende keer iets minder planken op toertocht. Die Belgen met hun NSX-en waren nauwelijks bij te houden.

Gerard was topppie.
Iedereen moet de volgende keer een navigatiesysteem aanschaffen...en dan de route synchroniseren. Dat zou ideaal zijn.
Met een ITR moet je een NSX wel bij kunnen houden...hehehe :D
Dimer

Post by Dimer »

even wat foto's voor de sfeer :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
HONDA

Post by HONDA »

Mooie foto's!

Ehh kentekens?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Super weekendje was dit zeg!!

Gerard, bedankt! Moeten we vaker doen!!

De rondjes ring gingen lekker, wat is die integra toch een wereld bak zeg!!
En het is een heerlijk droog dagje gebleven!
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ik heb maar een paar foto's van zaterdag:

Image

Image

Image

Image
Voodoo

Post by Voodoo »

Ten eerste wil ik Gerard bedanken voor de fantastiche afgelopen twee dagen...wat ging het loeihard aan toe :lol: Gelukkig had ik Miguel als gids anders was ik alang de weg kwijtgeraakt..thxxx!!

Ik en Miguel deden het rustig aan na de laaste stop, al de pit was eruit denk ik....je bent zo bezig met het concentreren met rijden..dat het al je energie uit je lijf trekt. Heb nog nooit zoveel bochtenwerk gereden..man man man, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Zat zwaar te twijfelen of ik de ring zou opgaan omdat het zo pokkedruk was, maar uiteindelijk toch gedaan! Absolute wereldervaring om dat eens een keer in je leven te doen. Zolang je maar je spiegels in de gaten hield en netjes aan de regels hield, dan komt allemaal goed.

Bedankt jongens!! 8)
Dimer

Post by Dimer »

Hi Guys and Girls,

Het was een fantatstisch weekend met niet eens zo slecht weer, met alleen op zaterdagmiddag en op de weg terug bij Nurburg een buitje. Mooie routes. Vooral richting Spa en de volgende dag richting de Nordschleife.

Peter en zijn vrouw hadden een fantastische lunch op zaterdag bij hun thuis voor ons geregeld en gaven ons de gelegenheid om een aantal mooie foto's van onze VTECS te maken. Heel erg bedankt.

Ook Michel (zwarte NSX) bedankt voor het helpen met de roadmaps en het ter beschikking stellen van de website voor het plaatsen van de roadmaps.

Het was een fantastische ervaring om samen met de Type-R club op te trekken. Sander heel erg bedankt voor de organisatie van en het bijeenbrengen van deze fantastische mannen en vrouwen. Het was een fantastisch gezicht om de NSX'en en Type-R's bij elkaar te zien en de sommige NSX rijders verbaasd te laten zijn om de prestaties van de kleinere broertjes.

Dimer brak de 250 km/h barrier. Dat was denk ik voor hem ook een enorme ervaring. I was ook heel trots op hem toen hij samen met Michuel achter mij aan reed op de Nurburgring. Ook MIchuel die voor het eerst op de ring reed, reed een fantastische ronde. Het is toch wel het gevaarlijkste circuit ter wereld en dat kan niet worden onderschat.

Al met al een waanzinnig weekend met fantastische mensen en voor herhaling vatbaar.

Jullie allemaal heel erg bedankt,
Gerard
Mugen-ITR 1643

Post by Mugen-ITR 1643 »

:D Vond het echt een topdag, volgende keer wil ik weer mee, en dan de volle twee dagen....
Ik wil iedereen bedanken van de organisatie (Gerard en alle anderen ook) !!
Het is echt een geslaagd event, mijn complimenten.
It was serious Honda-shit zeg maar. De ITR's konden het toch wel goed bijbenen met die NSX-en.

Grtz Mugen-ITR
IvoG

Post by IvoG »

Ik vond het 3x niks...

Wanneer doen we het weer? :wink: :lol:

Echt een top bijeenkomst, misschien in het najaar nog eens doen!

Ik wil Gerard en Dimer bedanken voor de organisatie, Peter en partner voor de lunch, Quincy (mijn bijrijder) voor het gezelschap, en de rest van de deelnemers voor het heelhuids terugkeren!

Ik heb van velen foto's gekregen en ook zelf heel veel gemaakt, alleen van zondag mis ik natuurlijk heel veel. Als ik die op een of andere manier kan krijgen ga ik daar een compilatie CD van maken, en die kunnen jullie dan weer binnenkort tegemoet zien.
Voodoo

Post by Voodoo »

Hey Ivo,

Heb je geprobeerd foto's te uploaden of heb per ongeluk teveel spaties gebruikt? Hoop natuurlijk foto's :lol:

Ik heb voor deze week een afspraak gemaakt met mijn dealer, waarschijnlijk gaat de hele versnellingsbak vervangen worden. Diegene met wie ik had gesproken weet waar ik het over heb....Ben benieuwd wat ze allemaal vinden als ze de bak open hebben. Dit weekend heeft natuurlijk de bak flink moeten werken en ik had daarvoor al het gevoel dat het niet helemaal lekker liep met mijn bak. Door dit weekend is het veel meer naar voren gekomen, zeker na het rondje ring! Voor de ATR-rijders is dit een serious issue om het in de achterhoofd te houden, het schijnt dat de ATR's hier last van kunnen krijgen. Voor de technische details moet je bij IVO zijn.
Locked