ICE TOPIC

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Voodoo

ICE TOPIC

Post by Voodoo »

Nou ben ik al een tijdje aan het rondneuzen voor wat speakers etc etc om de geluidskwaliteit in mijn auto op te krikken. Ik heb dus totaal geen geen verstand van audio. Helaas is er geen topic over ICE in de forum van Type R Club. Zijn er misschien in de toekomst plannen om een nieuwe topic op het gebied van audio toe te voegen?

Groet,

Voodoo
IvoG

Post by IvoG »

Heb jij volgens mij net gedaan! :lol:

Kijk hier eens naar: ATR speaker installatie (in het Engels)
Voodoo

Post by Voodoo »

IvoG wrote:Heb jij volgens mij net gedaan!

:o ops: O, maar ik bedoel ook op het index scherm.
IvoG

Post by IvoG »

Jij bedoelt een heel forum eraan wijden? Dat hoeft volgens mij niet, zoveel valt er niet over te discussieren hier. In dit topic kunnen alle tips en vragen komen, desnoods splitsen we af en toe en gaan elders verder. :wink:
Voodoo

Post by Voodoo »

Ok, ik wacht wel af...thxx :-)
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

ik heb zelf DLS en ben er goed over tevreden.

( ben met een inbouwcentrum bezig voor clubkorting )

http://www.dls.se
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Ik heb echt van alles wat Polk MOMO , JBL , Sony werk allemaal goed bij elkaar :D
Civic Type S
Dimer

Post by Dimer »

ICE!? dat kost gewicht!!
Nyther

Post by Nyther »

Ik heb er een volledige RF punch install in liggen

compo setje aan voorzijde 60w rms

16cm 3 weg's achter 50w rms

stage 2 subwoofer 200w rms

4 kanaals versterker 4x50w rms

Optima yellowtop, alles 25mm2 bekabeling, tsunami digitale accuklemmen, oehlbach rca kabels

Moet er nog in: aparte amp voor sub, 2Farad tsunami condensator, accu achterin, alles 35 of 50mm2 bekabeling en een navigatie/dvd scherm.