moelijk starten

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Guest

moelijk starten

Post by Guest »

hey guys,

heeft iemand met een ITR al eens problemen gehad met de koude start bij vochtig weer??
ik wel dus en ik weet het niet meer wat het kan zijn, ITR start geregeld op 2 - 3 pitten :cry:

*eerste gedachte was verdeelkap. dus die vervangen inclusief rotor, maar helaas.
*nieuwe accu erin, misschien wat verzwakt, en daardoor een minder sterke vonk, dat hielp dus wel, want de motor start nu wel (voorheen stond ik 2 minuten te starten zonder aanslaan), maar nog steeds op 2 - 3 pitten.
* bougies dan, vreemd maar zou kunnen, OOK NIET, grom.
* bougies kabels heel misschien, maar zijn nogal duur om zomaar even te proberen, zou raar zijn.

iemand nog een idee wat dit zou kunnen zijn, of heeft iemand dit eerder gehad? HELP :razz:
het is dus bij meer dan 2 dagen stilstaan en vochtig weer. heel raar in ieder geval.
ITR1689

Post by ITR1689 »

Waarschijnlijk weer vervuilde injectoren. Gebeurt wel vaak.....
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

idd, vervuilde injectoren!

Op dit forum al 2 keer gezien en op andere forums ook zat keer voorbij zien komen.
Guest

Post by Guest »

mmm ok thx, daar had ik niet op gekomen, wel raar dat het alleen nadelig is bij vochtig weer, ik ga ze morgen er uit halen, 's kijken of het nu eindelijk eens voorbij is. :-)
Nyther

Post by Nyther »

ff bij bedrijf laten ultra soon reinigen, heb ik ook gehad :(
stannyitr

Post by stannyitr »

Laatst iem. met een itr die ook slecht starte en onregelmatig draaide.
oorzaak;water(vocht) aan de bougietoppen met als gevolg overslagen :-?
Locked