Ik ben Olivier de Jong en kom uit Tilburg. Ben nu 22 jaartjes oud, studentje...studeer momenteel Commerciële Economie in Breda, waar ik veel te lang over doe! :lol:
Zoals sommige al weten hier door mijn eerste topic, zit er een CTR aan te komen. Nieuw of 2e hands weet ik nog niet, maar goed...het is nog niet zover! Aangezien ik al vrij actief was in dat ene topic, vond ik het wel nodig om me toch nog even voor te stellen aan iedereen!

Heb maar wat foto's erbij gegooid zodat jullie een idee hebben wat voor auto ik heb. Waarschuwing: tis echt een bij elkaar geraapt zooitje, dankzij mijn studentenbudget, maar heb er zoveel mogelijk van proberen te maken! 8)
Dit is de voorkant, dit is een bumper van de sloop zelf proberen te maken, maar zoals je ziet hangt ie nog wat schuin.

En dan de 2e flop die ik had...rondom neon!

Toen kwam er een schadebumpertje van een lid van Corollaclub Nederland vrij, namelijk een pakfeifer bumpertje! Helemaal netjes gemaakt weer en ziet er naar mijn idee netjes uit. Zat toen een sebring dempertje onder, maar geluid was niet geweldig dus ligt er een dikke japstyle-demper op! (zonder middendemper overigens)
Èn toen mijn volgende miskoop van de eeuw...een setje velgen, maar die bleken achteraf een beetje krom te zijn. Alle 4!! Dus die worden op het moment gemaakt en zijn toevallig morgen klaar maar heb er toch al een fotootje van!

Maaaaaarrrrrr wat belangrijker is dat ik me binnen korte tijd (HOPELIJK) opnieuw moet voorstellen alleen dan met een CTR!!! Ben in ieder geval al verliefd erop!