Top Gear, CTR snellere tijd als nieuwe golf gti
Top Gear, CTR snellere tijd als nieuwe golf gti
Yes Yes, de CTR staat nog op de eerste plaats :lol: :lol:
Was net op top gear, de gti staat op de derde plek als ik me niet vergis.
Las laatst dat de nieuwe gti weer een 'echte'gti is geworden.
Zo te zien nog net niet, hehehehe
Moest dat ff kwijt!
Was net op top gear, de gti staat op de derde plek als ik me niet vergis.
Las laatst dat de nieuwe gti weer een 'echte'gti is geworden.
Zo te zien nog net niet, hehehehe
Moest dat ff kwijt!
- Gaskleppie
Ik zag het ja.
Viel het ook niet een beetje op hoe MEGA onderstuur die Golf heeft?
En dan durven ze nog te vertellen dat de golf geen onderstuur heeft..........
Hou op Top Gear!!! de civic is gewoon veeeeeel beter en we zijn juist heel blij dat het een Honda is!
Een golf blijft gewoon een saaie golf, PUNT!
Viel het ook niet een beetje op hoe MEGA onderstuur die Golf heeft?
En dan durven ze nog te vertellen dat de golf geen onderstuur heeft..........
Hou op Top Gear!!! de civic is gewoon veeeeeel beter en we zijn juist heel blij dat het een Honda is!
Een golf blijft gewoon een saaie golf, PUNT!
-
ITR1689 wrote:Ach, dit weet iedereen al. In Autoweek staat al: "De enige echte GTI is de Type R".
dat is het domme, ze vertellen het hele artikel hoe goed de CTR is:
Hij is even snel, stuurt beter, hij schakelt beter, de wegligging is beter etc etc. Maar aan het einde vinden ze de Golf de echte GTI.... :roll:
Heren, we leven nu eenmaal in een EU waar men de Volkswagen als grootste goed ziet, kijk maar anar de verkoopcijfers en reviews.
Je zal heel weinig zien dat een Honda aan het eind van een review als de topper uit de bus komt, ook al is die Honda op alle punten en totaal de beste. Waarom? Omdat men er bijna altijd een 'maar' aan verbindt: "Het is MAAR een Honda" :roll:
Wij weten in ieder geval wel hoe het zit hé? :wink:
Je zal heel weinig zien dat een Honda aan het eind van een review als de topper uit de bus komt, ook al is die Honda op alle punten en totaal de beste. Waarom? Omdat men er bijna altijd een 'maar' aan verbindt: "Het is MAAR een Honda" :roll:
Wij weten in ieder geval wel hoe het zit hé? :wink:
-
-
Ach, het grote publiek wil gewoon comfort en af toe blazen bij stoplichten. Dan is een Golf of een Astra beter voor hun. De CTR werd gewoon te racy en rauw en kaal gevonden (vind ik zelf helemaal niet vgl. met de ITR).
Nederlanders zijn nog geen trackdays fans zoals de Britten. Daar is de CTR heel erg populair.
Nederlanders zijn nog geen trackdays fans zoals de Britten. Daar is de CTR heel erg populair.
De Astra Coupe Turbo is echt niet langzaam hoor. Ik heb met een bekende wat getest en we ontlopen elkaar niet veel op hoge snelheid. Ik voorop, hij er niet voorbij maar vlak erbij. Hij voorop, ik er niet voorbij maar vlak erbij.
Qua sprint is de turbo versie zelfs sneller. Ik denk dan ook dat de Coupe Turbo rijder die jij tegen bent gekomen zijn best niet heeft gedaan.
Qua sprint is de turbo versie zelfs sneller. Ik denk dan ook dat de Coupe Turbo rijder die jij tegen bent gekomen zijn best niet heeft gedaan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:De Astra Coupe Turbo is echt niet langzaam hoor. Ik heb met een bekende wat getest en we ontlopen elkaar niet veel op hoge snelheid. Ik voorop, hij er niet voorbij maar vlak erbij. Hij voorop, ik er niet voorbij maar vlak erbij.
Als je het over sprinten hebt, dan kan ik nog heel veel auto's noemen die nog sneller zijn. Ik kijk zelf alleen naar de rondetijd.
Jij misschien wel maar ik geloof niet dat Type-R boy zijn CTR met de Astra Turbo op het circuit vergeleken heeft maar eerder op de snelweg.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
ITR1689 wrote:Nederlanders zijn nog geen trackdays fans zoals de Britten. Daar is de CTR heel erg populair.
Komt o.a. door de grote hoeveelheid circuits en ditto circuitdagen aldaar.
Tijdens de 2e WO moesten er overal nieuwe vliegvelden uit de grond gestampt worden, op locaties die niet eerder bij de Duitsers bekend waren. Na de oorlog zijn veel van deze stukken asfalt geconveerteerd naar circuits, de beroemdste hiervan is wel Silverstone.
In Nederland zijn er maar een handjevol circuits, en die houden hun prijzen hoog of kunnen niet veel dagen open zijn door millieu- of geluidseisen.
- Gaskleppie