FILMPJES :D

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

FILMPJES :D

Post by Dimer »

Veel kijkplezier :D

BEST MOTORING TYPE-R 1

BEST MOTORING TYPE-R 2

BEST MOTORING TYPE-R 3

J's Racing ITR 850kg

Top Fuel DC5R

Supra Drift

p.s. Het is allemaal Japans en zonder ondertiteling.

eigawotanoshimu :lol:
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Gaaf!

Drift King zit weer met de CTR te driften....
Een superlight ITR! Dat wil ik ook..
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

sodeju! 1.02 op Tsucuba.......... fukking snel!!!
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Die Top Fuel DC5 met turbo is maar ietsjes sneller.....
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

die heeft ook niet veel meer vermogen, de J's Racing ITR heeft 250 pk de Top Fuel ook zoiets.
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Top Fuel DC5: 295 pk. Staat op de video.
J racing DC2: 240 pk. Staat ook op de video.

Ik vraag me af hoe zwaar de Top Fuel is. 1000 kilo mischien?
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Mischien is er verschil tussen Turbo en N-A tune!
Dat die Top Fuel met 45 PK's (meer) toch slomer is
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Vergis je niet in het gewicht van een turbo! En dan nog maar te zwijgen over de intercooler, piping, extra slangen etc.
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Is N-A Tune dan alleen alles vervangen door (lichter en beter e.d.) spul?
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Jelte,89 wrote:Mischien is er verschil tussen Turbo en N-A tune!
Dat die Top Fuel met 45 PK's (meer) toch slomer is

Verschil is dus 55 pk. De turbo DC5 is sneller, maar met slechts 0.556 sec.
Top Fuel tijd: 1:01,745
DC2 tijd: 1:02,301

Dus mijn schatting is 1000 kilo voor de Top Fuel. Zag er vrij kaal uit van binnen.
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Jelte,89 wrote:Is N-A Tune dan alleen alles vervangen door (lichter en beter e.d.) spul?

Onder andere. Ze hebben nog 40 pk extra uit de JDM B18C gehaald (standaard 200 pk). En nog andere suspension, remmen etc.
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Verschil is dus 55 pk.
:o ops:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

JDM B18C

Ken, ze hebben als basis een B20 bebruikt. 85mm bore en 94mm slag.
Kijk maar eens op de site van J's racing http://www.jsracing.co.jp/
Mooie site trouwens!
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

whoei, doe mij ook zo'n S2k :D
^RAZER^
Posts: 69
Joined: Tue Jun 10, 2003 10:01 pm

Post by ^RAZER^ »

nice!!!
^RAZER^
Posts: 69
Joined: Tue Jun 10, 2003 10:01 pm

Post by ^RAZER^ »

nice!!!
Frenk
Posts: 17
Joined: Wed Dec 08, 2004 9:47 am

Post by Frenk »

Links lijken het niet meer te doen?
Post Reply