Dat zal ik je vertellen,,,,
Op zandvoort heb ik hier:

mee gereden. Erg leuk bandje met veel grip. Maar na een paar rondjes kreeg ik het idee dat ik niet eens zoveel harder ging dan een paar weken daarvoor met de straatbandjes van me, de s-03's dus.
In sommige bochten waar er nogal wat onrust in de auto kwam bij aanremmen in een lichte bocht, over een heuvel (schijvlak) kon ik zelfs harder insturen simpel omdat de auto veel rustiger bleef. Daardoor kon je je veel beter concentreren op het insturen ipv het rustig en recht proberen te krijgen voor je instuurd.
Met de Yokohama's stuurde in meestal rond de 120km/h in terwijl ik met de S-03's een gegeven moment gillend en krijsend met 130km/h het schijvlak indook.
Zelf wijd ik het aan de hogere bandwang van de Yokohama. De Bridgestone die ik reed was met 17" velgen, de Yokohama's met 15".
Nou zijn er hier puristen die beweren dat 15" altijd beter is ivm onafgeveerd gewicht, et waarden, wieluitlijning etc. Nou, ik begin daar ernstig aan te twijfelen!
Het gevoel met de bridgestones was zoveel beter dat ik er simpelweg harder mee kon. De Yokohama's onderstuurden ook meer dan de Bridgestones. Even voor de duidelijkheid, we reden geen lullige rondetijden! 2:10 met een standaard onderstel is gewoon erg snel!
Ik hou het lekker op 17"! De Yokohama's waren in de soft compound waardoor ze zeker meer grip moesten kunnen geven dan de straat S-03's dus daar lag het niet aan.
Superbanden die S-03!!!