we hebben ons hier wel voor aangemeld, maar ik heb van NIEMAND een reactie terug gekregen dat ze hier naar toe willen gaan.
Dus wij zullen met de club denk ik niet hier aanwezig zijn.
Dit is wel weer een automaxx meeting waar je eigen scheel betaald aan entree en je voor hun het evenement maakt!!!! :x
Wij zijn ook aan het nadenken of we nog wel naar een evenement gaan van auto-maxx.
( ik heb al contact gehad met een paar clubs en die willen ook hier mee stoppen, puur om de dure entreeprijzen!!)
en de organisatie is ook om naar huis te schrijven ( alles slecht geregeld )
Als je kijkt naar Full-speed daar krijg je voor de auto's die op het terein staan ( dit is wel altijd een vast gesteld aantal ) vrijkaarten a € 12,00 p.st.
"Niet meer naar AutoMaxx gaan" is mij iets teveel van het goede, gewoon per evenement kijken of we willen gaan lijkt me het beste.
En ik vind dat er naar AutoMaxx toe kritiek moet gaan vanuit de club(s) die vinden dat het niks is, alleen niet meer op komen dagen bevordert ook niks.
Aan de ene kant is het zo dat als je bv met een stand op de international tuning salon of op motorshow essen wilt staan, dan betaal je je ook blauw.
Daar wordt ook geen onderscheid gemaakt tussen standhouders en clubs.
Aan de andere kant was het vroeger wel gratis (zoals Jappens autofestival), en dit soort evenementen vallen of staat toch vaak met de aanwezige clubs. Voor de rest is er vrijwel niks te doen.
Op andere Automaxx evenementen staan we al niet meer.
Op dit Honda Event wel, want dat is in Landgraaf en daar is het allemaal voor ons begonnen.
Nu hadden we de grootste moeite om leden te vinden die daar met hun auto willen staan, vanwege het feit dat dat niet meer gratis is.
De animo is erg laag.
Ik vind dat Automaxx op zijn minst de clubs tegemoet zou moeten komen met een aantal vrijkaarten ala Full-Speed (10 auto's+bijrijder).
Maar dat interesseert Automaxx toch niks, want de mensen komen toch wel.