Hallo Integra rijders!
Zelf rijd ik geen Honda integra, maar een honda crx. Misschien toekomst visie!
Maar nu heb ik een vraagje aan jullie, want ik heb remklauwen thuis liggen, en weet niet of ze nu van een Integra afkomen.
Het nummer dat er op staat is: 17CL15VN, en erboven staat 23TL
Tevens heb ik ook de achterklauwen, maar daar staat geen nummer op...
Hoe kan ik erachter komen of ze van een itr zijn?
Ik heb ze van een amerikaanse Legend 3.2 gehaald.
Groeten en alvast bedankt!
Nummer op itr remklauwen?
- Gaskleppie
@honda racing
Vraag even aan een honda rijder de maten, kenmerken enz...
als de maten van een originele ITR bijv 220 zijn en jij hebt 200 dan zijn ze dus niet van een ITR
en waarschijnlijk heeft die amerikaanse legend niet dezelfde remmen als een ITR..... een ITR is meer sport en een legend meer comfort...
ik ken wel iemand met een legend maar geen amerikaanse maar ik zal ff navraag doen!
Vraag even aan een honda rijder de maten, kenmerken enz...
als de maten van een originele ITR bijv 220 zijn en jij hebt 200 dan zijn ze dus niet van een ITR
en waarschijnlijk heeft die amerikaanse legend niet dezelfde remmen als een ITR..... een ITR is meer sport en een legend meer comfort...
ik ken wel iemand met een legend maar geen amerikaanse maar ik zal ff navraag doen!
Het zijn dus niet dezelfde achterremklauwen...
De voorremmen zijn daarentegen zo ver ik nu weet hetzelfde. Ik heb namelijk een revisie kitje besteld en de rubbers passen allemaal goed in de klauw.
Het enige dat ik nog zou willen weten is de steek tussen de bevestigingsboutgaten van de klauw, de voorklauwen danwel.
Weet iemand die maat, of wil iemand die opmeten voor me?
Greetz
De voorremmen zijn daarentegen zo ver ik nu weet hetzelfde. Ik heb namelijk een revisie kitje besteld en de rubbers passen allemaal goed in de klauw.
Het enige dat ik nog zou willen weten is de steek tussen de bevestigingsboutgaten van de klauw, de voorklauwen danwel.
Weet iemand die maat, of wil iemand die opmeten voor me?
Greetz