Damn, zit ik net te eten, begint het ineens flink te hagelen, en niet zon beetje! ik snel rennen om de wagen te bedekken met 5 handdoeken en dik zeil eroverheen, de straat is imiddels verandert in een kleine vijver, water staat in de tuin , alle planten naar de klote in de tuin, ik lekker drijfnat .... maar wel paar mooie pics geschoten....
DC2-SPOON wrote:Damn, dat is niet goed voor je ITR, vandaar die doeken en zeilen op je ITR?? ?? !! !! !!
Rij je nu met een golfbal( auto met petjes ).
Eric.
jup, 5 dikke badstoffen handdoeken over motorkap en dak, en toen dik ziel eroverheen gelegt.... was echt snel handelen op dat moment, 10km verderop hoorde ik van kennissen dat de hagelstenen daar zo groot waren als golfballetjes, hier vielen gelukkig "maar" 1-2cm balletjes
ik kon m'n auto net optijd binnenduwen. Hij stond voor de garagedeur, maar ik had de sleutels niet bij me, dan maar duwen. daar wordt je niet blij van als er van die grote hagelkorrels op je auto vallen. bij mij viel de grote ook nog mee vergeleken met die golfbalhagelstenen verder in het zuiden.