ZONDAG 4 JULI 2004
12:00 - 20:00 u
Voor de F1 fans:
De GP van Frankrijk is in het restaurant te zien op vele tv schermen!
Voor de inwendige mens:
Er zal een BBQ of iets dergelijks door Nobis worden verzorgd!
Verdere programma of invulling van stands e.d. wordt nog aan gewerkt en zal in dit topic gepost worden.
VERZOEK!
AUB dit topic schoon- cq leeg houden, zodat ik overzichtelijk meldingen, aankondigingen, vragen etc kan posten, omtrend de organisatie en zo.
Voor reacties, vragen, oproepen voor colonne rijden (verzamelplaatsen afspreken) en dergelijke graag een ander topic aanmaken! Dan zal ik zorgen ook daar regelmatig te antwoorden.
Dan hou ik het voor iedereen, die geïnteresseerd is in deze meeting, lekker overzichtelijk.
DANK U!
HIER VOLGT DE NIEUWE INTERNETLEAFLET NOG!
ASTEN MEETING 2004
ASTEN MEETING 2004
H O N D A The Power of Dreams
De INTERNETFLYER is klaar en staat online.
Fotootje:
KLIK HIER voor de echte internetflyer en klik ook op de clubs/bedrijfjes!!
Fotootje:

KLIK HIER voor de echte internetflyer en klik ook op de clubs/bedrijfjes!!
Dit zal voor mij m'n laatste (door mij georganiseerde) meeting zijn. Ik hoop dat deze "laatste" meeting een waar succes wordt, maar daar twijfel ik eigenlijk weinig aan.
Ik wil 't dan graag gaan overlaten aan anderen om evt. deze meeting voort te zetten.... Dat zou ik wel tof vinden.
Maar mijn besluit staat vast; na deze meeting houdt deze jongen er mee op ze te organiseren.
Mocht iemand zicht er toe geroepen voelen om 't na deze meeting het van me te willen overnemen, neem dan contact met me op!
In ieder geval (nu al) HARTELIJK BEDANKT!! aan een ieder die naar mijn meeting is gekomen, nu of in 't verleden. Dankzij JULLIE is deze meeting in no time zo groot geworden. En uiteraard geldt dit absoluut niet minder voor de standhouders/mede organisatoren!!
Ik zal in ieder geval m'n uiterste best doen om van deze "laatste" meeting een echte KNALmeeting te maken.... Ben d'r al druk mee doende...
THANK YOU ALL
Ik wil 't dan graag gaan overlaten aan anderen om evt. deze meeting voort te zetten.... Dat zou ik wel tof vinden.
Maar mijn besluit staat vast; na deze meeting houdt deze jongen er mee op ze te organiseren.
Mocht iemand zicht er toe geroepen voelen om 't na deze meeting het van me te willen overnemen, neem dan contact met me op!
In ieder geval (nu al) HARTELIJK BEDANKT!! aan een ieder die naar mijn meeting is gekomen, nu of in 't verleden. Dankzij JULLIE is deze meeting in no time zo groot geworden. En uiteraard geldt dit absoluut niet minder voor de standhouders/mede organisatoren!!
Ik zal in ieder geval m'n uiterste best doen om van deze "laatste" meeting een echte KNALmeeting te maken.... Ben d'r al druk mee doende...

THANK YOU ALL