Even Voorstellen :)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

Hallo leden van de type r club,

Mijn naam is Tim Holman, ben 22 jaar en kom uit Groningen.
Ik ben sinds een maandje in het bezit van mijn grote trots, een Civic Type R (FN2) Deep pearl bronze :D
Er zaten al kentekenhouders van de club op vandaar dat ik hier terecht ben gekomen, ik hoop een heleboel plezierige en mooie meetings met jullie te beleven. :)

Groetjes Tim.
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by Ray1990 »

Hey Tim, leuk dat je je hebt aangemeld. Plaats wat mooie foto's van je R! :)
En we zien je gauw op een meeting!
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: Even Voorstellen :)

Post by itr assen »

welkom tim.
leuk weer een in het noorden.
de 17de is hondafest.
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

We gaan elkaar zeker zien op een meeting maar de 17e red ik denk ik niet.. moest afgelopen zondag namelijk uitwijken voor een kind en in de berm lag een betonblok :( dus de rechter kant van de civic moet even opgelapt worden...
Rijden jullie trouwens ook in groepen naar meets toe?? Bijvoorbeeld een paar leden uit het noorden achter elkaar aan naar zandvoort ofzo?
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Re: Even Voorstellen :)

Post by Arno »

Heb lang een FN1 in die kleur willen hebben. Welkom!
User avatar
itr assen
Posts: 530
Joined: Sun Aug 07, 2005 9:41 pm
Contact:

Re: Even Voorstellen :)

Post by itr assen »

TimHonda wrote:We gaan elkaar zeker zien op een meeting maar de 17e red ik denk ik niet.. moest afgelopen zondag namelijk uitwijken voor een kind en in de berm lag een betonblok :( dus de rechter kant van de civic moet even opgelapt worden...
Rijden jullie trouwens ook in groepen naar meets toe?? Bijvoorbeeld een paar leden uit het noorden achter elkaar aan naar zandvoort ofzo?


balen tim. hoop dat schade mee valt.
als we naar een meet gaan zijn er vaak meerdere verzamel punten
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

itr assen wrote:balen tim. hoop dat schade mee valt.
als we naar een meet gaan zijn er vaak meerdere verzamel punten

De gezelligheid begint dus al voordat we op de meeting aankomen ��, m'n hele rechter sideskirt ligt eraf een deukje in de bodem en een knikje in de deur met scheuren in de verf en lak :(
dankje Arno :) is ook een hele mooie kleur om te zien maar de meeste mensen hier in de buurt denken dat hij gewoon zwart is ��. Ik zal binnenkort als hij weer klaar is zet ik d'r wel wat foto's op
User avatar
H8TER
Posts: 180
Joined: Sun Feb 16, 2014 12:48 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by H8TER »

TimHonda wrote:We gaan elkaar zeker zien op een meeting maar de 17e red ik denk ik niet.. moest afgelopen zondag namelijk uitwijken voor een kind en in de berm lag een betonblok :( dus de rechter kant van de civic moet even opgelapt worden...
Rijden jullie trouwens ook in groepen naar meets toe?? Bijvoorbeeld een paar leden uit het noorden achter elkaar aan naar zandvoort ofzo?

De meeste kinderen zijn veerkrachtiger dan je auto he.... :o en laten een minder diepe deuk achter :p
Maar rete zonde dat je zo snel al wat heb ermee.
ITR dag record:
774km (2016)
787KM, 853km (2017)
840km. 921km :biggrin: ,903km(2018)
854km (2019)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Re: Even Voorstellen :)

Post by Lucas79 »

Welkom Tim,

Wat ongelooflijk balen dat je gelijk schade hebt. All-risk verzekerd neem ik aan? Ik hoop dat ie snel weer helemaal heel is!

We zouden het natuurlijk erg leuk vinden als je ook lid wilt worden van de club. http://www.type-r.nl/content.php?127-lid-worden

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

Haha dat klopt helemaal H8ter :p maar de kans dat ze in het ziekenhuis belanden is nogal groot en dat kost me nog meer ��. Dat komt helemaal goed Lucas ik wil hem zelf ook zo snel mogelijk weer klaar hebben, ik zal vanmiddag het formulier even invullen en opsturen :)
R-STYLE
Posts: 242
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:53 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by R-STYLE »

Welkom we rijden altijd samen met de club naar meetings dat is het leuke van deze club
"VTEC just kicked in yo!!!"
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

ja dat ziet er vast ook heel gaaf uit met zn allen achter elkaar aan op de snelweg :)
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by Robin type-r driver »

Welkom. Prachtige kleur ook voor de fn2.
erwin
Posts: 298
Joined: Thu Nov 08, 2007 7:38 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by erwin »

Welkom! Foto's!

Gr Erwin
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

Zal zo snel mogelijk wat foto's posten, moet alleen nog even uitzoeken hoe dat precies werkt en of dat wel wil via een telefoon :p
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by CTR-Voorburg »

Welkom Tim en weer een FN2 erbij hoop je gauw te zien bij 'n meeting. En top dat je lid wilt worden!
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

Bedankt, en dat gaat zeker goed komen :) heb er nu al zin in alleen wat minder dat ik nog met de schade zit..
User avatar
anton
Posts: 107
Joined: Tue Mar 18, 2014 11:51 am

Re: Even Voorstellen :)

Post by anton »

Hi Tim, geweldige auto, is de mijne geweest :(

Fijn te lezen dat een liefhebber de R gekocht heeft, ik heb er veel plezier aan gehad, maar met 40K per jaar toch wat duur om als daily te rijden.

Wat jammer van de schade zeg, maar komt goed en heel veel rijplezier gewenst :D
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by Rikky »

Welkom, mooi balen van de schade! maar je wat zak je blij zijn dat je het kind niet hebt geraakt, wie weet wat er dan was gebeurd!

Succes met het opmaken van de auto!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
TimHonda
Posts: 10
Joined: Mon Apr 27, 2015 10:18 pm

Re: Even Voorstellen :)

Post by TimHonda »

Dankje Anton, het is zeker een geweldige auto, ik baal ook heel erg van de schade maar net wat Rikky zegt als ik dat kind wel geraakt had had ik grotere problemen denk ik. En met 40k per jaar wordt dat ook wel aardig duur denk ik :p gelukkig is de FN2 zuiniger dan de prelude die ik hiervoor had
Post Reply