Ik ben Sam, afkomstig uit Grimbergen (BE) en rij met een Integra DC5. Mijn eerste auto was een Civic EP4 waar ik immens veel plezier aan beleefd heb. Enkele maanden geleden heb ik deze spijtig genoeg verkocht omdat de Integra eindelijk ingevoerd was in België. Ondertussen staat de DC5 sinds eind November 2013 op platen en zijn er enkele kleine mods geïnstalleerd.
Eerst eens beginnen met de Civic. Op enkele jaren tijd wat aanpassingen gedaan totdat hij helemaal naar m'n zin was maar volledig af is het natuurlijk nooit. Als ik de EP nog had zouden er misschien nog wat dingen veranderd zijn.
Korte speclist:
Airwalker Japan frontlip
OEM Type-R spoiler
OEM Sideskirts
OEM rear lip
OEM Type-R koplampen
Rode H-badges
Facelift achterlichten
Cobra Suspension EVO1
Volk Racing CE28n 17x7.5J ET43
Volk Racing GT Type High centercaps
Rays blue lugnuts
Pirelli Zero Nero 205/45/17
OEM Integra DC5 Recaro’s

De Integra dan; 35.000km bij aankoop en in superstaat. Zelf gaan halen in Ierland een dik jaar geleden, leukste roadtrip ooit geweest tot nu toe! Omdat het homologatieproces toch een hele tijd duurt heb ik in de tussentijd preventief al wat roestwerende middelen aangebracht. Plaatjes bij de praatjes;
Enkele foto's van de verkoop adv

In Ierland

Aanpassingswerken om de auto gekeurd te krijgen; mistlicht, mistlichtschakelaar, koplampen,...

Antiroestwerken

Totaalplaatjes

Veel meer 'deftige' foto's heb ik er eigenlijk niet van... Modlijstje tot nu toe is niet zo heel erg lang; Fujitsubo RM01A catback, DME veerpootbrug vooraan en spacers 15mm vooraan & 20mm achteraan. Toekomstplannen zijn er nog genoeg