BigSach

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Bigsach

BigSach

Post by Bigsach »

Alohaaaa

Ik ben Sach 24 en kom uit Rotterdam,

Op mijn 18e begonnen met het honda virus, en ben lerenderwijs groo geworden in deze wereld. Zal vast ook te zien zijn aan mijn auto's en de verloop ervan.
mijn historie als volgt:
1) Vw Polo 1.6
Image
2) Del Sol Esi
Image
3) EJ9 1.4
Image
4) Eg Doch blokie
Image
5) EJ9 Faclift B16 Turbo
Image
6) Suzuki Swift
7) Honda Accord CL9
Image
8) Honda S2000
Image
9) Honda Civic EJ9 Turbo
Image

Hierna nog een Vtec-e gehad en nog een Honda accord ditmaals de CL7 variant
De accord heb ik 2 maanden geleden geruild met een EP3, vandaar dat ik nu hier te vinden ben, foto's van de laatste 3 auto's moet ik nog zoeken en plaats ik die ook hier ! :cool: :cool:
Ray

Re: BigSach

Post by Ray »

Aardige historie aan auto's :P
Welkom hier :)
Ook al plannen met de EP3 ?
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Bigsach

Post by Bigsach »

Dankje,
er zijn idd al plannen voor de EP, moet nog alleen kijken hoe we dat gaan uitwerken en op wat voor tijdsbestek dat wordt.
Ik ben nu bezig met mijn audio installatie, daarvoor komt een indash tab installatie met een fully digital sound system, die hoop ik eind van deze week af te ronden.
En hopelijk eind deze week of beging volgend komt ook mijn schroefset binnen kan ik hem even wat lager gooien :P
En mijn grootste plan is om hem begin volgend zomer op 10 psi boost te hebben :cool:
mrkeffo

Post by mrkeffo »

Een tip. Ga niet te laag met de schroefset is nietzo bevoordelijk voor het weggedrag dat licht een beetje aan de ophanging van een ep.

Maar goede plannen ben benieuwd naar foto's!
bertje

Post by bertje »

En mijn grootste plan is om hem begin volgend zomer op 10 psi boost te hebben :cool: [/QUOTE]

dat komt dan uit op een 350 a 400 pk
tovert een smile op je gezicht :)
welkom hier
erwin

Post by erwin »

Welkom!!

gr Erwin
Bigsach

Post by Bigsach »

mrkeffo wrote:Een tip. Ga niet te laag met de schroefset is nietzo bevoordelijk voor het weggedrag dat licht een beetje aan de ophanging van een ep.

Maar goede plannen ben benieuwd naar foto's!

Nee heel laag ga ik ook niet, doel is om de wheelgap te dichten, is ook een omi performance wat eronder gaat en die staan bekend dat ze niet echt laag kunnen :)

bertje wrote:En mijn grootste plan is om hem begin volgend zomer op 10 psi boost te hebben :cool:

dat komt dan uit op een 350 a 400 pk
tovert een smile op je gezicht :)
welkom hier[/QUOTE]

yess yess, heb al een nieuwe Gt28RS als eerste puzzelstukje binnen, en moet nog voor mijn gevoel nog 2 grote stukken aanschaffen, ecu en spruitstuk :P
Doel is rond de 300 whp, meer dan zat voor een daily vind ik :D
Locked