Type R Benelux T-shirt
Type R Benelux T-shirt
Ik kreeg gisteren een telefoontje van een vriend met de vraag of ik een weekendje Grand Prix te Francorchamps
wilde mee maken. Op kosten van de firma waar hij werkt. Natuurlijk zei ik daar niet nee tegen. Dus het eerste weekend
van september ben ik van vrijdagavond tot zondagavond op het circuit te vinden.
De kans dat ik overal ga kunnen geraken op het circuit is vrij groot. Dus kwam ik met het idee hoe ver ik met mijn
Type R T-shirt zou kunnen komen.
Foto's zullen ongetwijfeld volgen.
wilde mee maken. Op kosten van de firma waar hij werkt. Natuurlijk zei ik daar niet nee tegen. Dus het eerste weekend
van september ben ik van vrijdagavond tot zondagavond op het circuit te vinden.
De kans dat ik overal ga kunnen geraken op het circuit is vrij groot. Dus kwam ik met het idee hoe ver ik met mijn
Type R T-shirt zou kunnen komen.
Foto's zullen ongetwijfeld volgen.
Re: Type R Benelux T-shirt
Cool idee.... have fun zou ik zeggen 
Ben benieuwd naar de foto's.

Ben benieuwd naar de foto's.
- vtec vince
Is altijd erg leuk daar met F1.
Ik ben er al een paar keer geweest.
Je kunt er helemaal rond lopen en dat vind ik wel klasse van de organisatie.
Ik ben op verschillende cirquits geweest met F1 ( Barcelona, Nurnberg, en op Spa 2x )
Spa is de enigste waar het mogenlijk is om helemaal langs de baan te lopen, zo kun je mooi je favoriete plekje zoeken.
En zelfs op 2 meter van de baan af staan ( zonder oordopjes )
Veel plezier!
Ik ben er al een paar keer geweest.
Je kunt er helemaal rond lopen en dat vind ik wel klasse van de organisatie.
Ik ben op verschillende cirquits geweest met F1 ( Barcelona, Nurnberg, en op Spa 2x )
Spa is de enigste waar het mogenlijk is om helemaal langs de baan te lopen, zo kun je mooi je favoriete plekje zoeken.
En zelfs op 2 meter van de baan af staan ( zonder oordopjes )

Veel plezier!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:Spa is de enigste waar het mogenlijk is om helemaal langs de baan te lopen, zo kun je mooi je favoriete plekje zoeken.
En zelfs op 2 meter van de baan af staan ( zonder oordopjes )![]()
Veel plezier!
Je gaat alleen niet ff 3 rondjes om het circuit lopen. duurt veels te lang...
'98 JDM Integra Type-R
Met hoever ik zou geraken had ik het niet zo zeer van rond het circuit maar meer in de richting van... hoever tot in, de paddock, pits, startgrid, enz... ik ga het waarschijnlijk van 'real' close kunnen bekijken.
- vtec vince
LaurenZ wrote:Je gaat alleen niet ff 3 rondjes om het circuit lopen. duurt veels te lang...
Als je toch een heel weekend daar bent heb je tijd genoeg om de boel te verkennen

- vtec vince
JDMTEG wrote:Met hoever ik zou geraken had ik het niet zo zeer van rond het circuit maar meer in de richting van... hoever tot in, de paddock, pits, startgrid, enz... ik ga het waarschijnlijk van 'real' close kunnen bekijken.
Daar kom je niet ver, vaak zijn er wel leuke kraampjes rond de ingang van het circuit....
Als je dichtbij de bolides wilt bekijken zou je beter naar de Nurnbergring kunnen gaan , daar zetten ze de auto's bij de ingang neer ( grote markt )
Wat wij overigens wel gedaan hebben destijds was na de race onder het hek door klimmen en over het circuit naar het podium toe.
Een lekkere champagne douche gehad toen.
Stonden we tussen B. Ecclestone en N. Lauda in.
Weet ik nog zo niet. De werkgever van de persoon met wie ik mee ga is mister Ecclestone himself.
Maar ik geloof het zelf ook pas alles als dit achter de rug is.
Maar ik geloof het zelf ook pas alles als dit achter de rug is.
Dadelijk even een gesprek met die vriend (op Pukkelpop) en dan weet ik zelf ook meer.
Nu eerst wat genieten vd muziek. Daarnet was Snoop Dog op de main stage. Ben nu even naar huis maar dadelijk terug de wei op.
Nu eerst wat genieten vd muziek. Daarnet was Snoop Dog op de main stage. Ben nu even naar huis maar dadelijk terug de wei op.
Gaaf man! veel plezier alvast... een een beetje reclame voor de club kan nooit kwaad ;-D
Deus Ex Machina!
Jammer maar helaas. Startgrid toestanden zitten er dit jaar niet bij. De persoon met wie ik mee ging en er voor zou zorgen is vroegtijdig al moeten vertrekken naar Monza om het één en ander te regelen voor de GP daar de week erop.
Dus ter verontschuldiging heeft hij me dan maar een Gold card kado gedaan waardoor ik toch nog kan gaan.
De foto's van eventuele Type R T-shirten zullen er dan ook waarschijnlijk niet komen.
Dus ter verontschuldiging heeft hij me dan maar een Gold card kado gedaan waardoor ik toch nog kan gaan.
De foto's van eventuele Type R T-shirten zullen er dan ook waarschijnlijk niet komen.
Mwa mooie verontschuldiging!
Jo& wrote:Mwa mooie verontschuldiging!
Absoluut...

Doe dat shirt toch maar aan, dan kan ik je zondag wellicht herkennen. 

boikel wrote:Doe dat shirt toch maar aan, dan kan ik je zondag wellicht herkennen.![]()
Ik zit op Gold 2... E blok-rij 5-zit 88 tegenover de oude pitlane op de overdekte tribune.
Vandaag in ieder geval het type R shirtaan gehad. Morgen uiteraard opnieuw.
Ok, heb een bronzen kaartje, dus lekker heel de dag rond het circuit hobbelen. Ga vooral weer op mijn favoriete plekje aan het eind van het rechte stuk staan. Gebeurt altijd wel iets. 

Ben zelf maar een dikke 10 ronden lang daar blijven zitten. Daarna op wandel gegaan en de race van op enkele andere plaatsen bekeken.
- vtec vince
Het was me wel een start zeg!
Jammer dat het zo mis ging.
Verder lekker weertje om te kijken en te rijden
Jammer dat het zo mis ging.
Verder lekker weertje om te kijken en te rijden