Vorige week hoorde ik via Laurenz dat ik gespot was dus dacht ik laat ik mij maar even aanmelden hier
Heb sinds 5 Mei een JDM dc2. Deze heb ik zelf uit de UK gehaald en geimporteerd. Eigenlijk was ik helemaal neit opzoek naar een DC2, maar toen ik voor de grap op pistonheads aan het kijken was zag ik haar staan en was ik gelijk verkocht Dus snel tickets voor de boot geregeld, geld gewisseld en in de auto gestapt naar Engeland. leuke trip gehad en na 650KM aangekomen bij de auto. Alles klopte met de advertentie en auto zag er goed uit. dus betaald en papieren geregeld en terug gereden naar huis. Auto gepoetst en even snel wat foto's gemaakt

De vorige eigenaar geilde nogal op typeR logos volgens mij. Overal zaten wel logos geplakt. In het interieur, onder de motorkap. op de spoiler, en op de lip. Dus die erafgetrokken en met NL platen erop ziet ze er dus nu zo uit:

Plannen heb ik wel voor de auto, Maar eerst de CRX afmaken en dan aan deze beginnen
De Crx. Deze auto heeft mijn vader voor mij gekocht voordat ik mijn rijbewijs had zodat ik deze een beetje op kon knappen en dan een leuke eerste auto zou hebben. Maar dat is iets anders gelopen, na veel fora's aflezen, en een aantal mensen leren kennen heb ik toch besloten All-out te gaan met de CRX. dus alles uit elkaar. en dan helemaal vanaf de grond opbouwen met alles nieuw/gereviseerd erop. De auto is dus compleet roestvrij gemaakt, motorruimte strak gemaakt (alle gaatjes dicht) gespoten, nieuwe laag tectyl en nog een aantal zaken waardoor ze hopelijk heel lang roestvrij blijft. Het word ook puur een auto voor mooie weekenden en events, puur omdat ik het zonde vind de auto met slecht weer te gaan gebruiken. Ik kan nog wel even doortypen, maar ik kan beter wat foto's neerzetten denk ik
Eerst begonnen met de d16 die erinzat, eruit te halen. Was een erg fijn motortje trouwens.

nog een random foto van het strippen

en natuurlijk ROEST

vervangen door nieuw metaal

en de schermen weer strak

motorruimte strakmaken