Some things can't be shared... (maar dit filmpje wel)

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Lucas79

Some things can't be shared... (maar dit filmpje wel)

Post by Lucas79 »

Hoi,

Bij sommigen van jullie al bekend, maar voor diegene die dit nog niet weten:

Honda geeft gratis twee nieuwe Honda Civics weg,.. nou ja, je moet een filmpje insturen en dan maak je kans op de Civics. (zie www.facebook.com/HondaNL)

Mijn broertje en ik hebben hier ook aan meegedaan en een filmpje gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. :cool:

Faceboook Link (je moet wel HondaNL "liken" voordat je het kan zien) https://www.facebook.com/HondaNL/?sk=app_341660945900814&app_data=0ojbKydO84M Een (positieve) reactie op Facebook wordt uiteraard ook gewardeerd.

Als je geen Facebook hebt, dan kan je hier het filmpje op Youtube bekijken:
http://m.youtube.com/watch?v=0ojbKydO84M

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
CTR-Asch

Re: Some things can't be shared... (maar dit filmpje wel)

Post by CTR-Asch »

2e link van video werkt niet.
Sebas

Post by Sebas »

Grappig, was gisteren de filmpjes aan het bekijken, en dacht hé, in dat filmpje staat een mooie FN2 op de achtergrond. Lijkt me erg lastig om zo te "acteren" en dat zie je bij de meeste filmpjes ook wel . maar leuk gedaan, ook met t xtra kratje bier wat erin past. Zou tof zijn als je wint. suc6
vtec vince

Post by vtec vince »

Gaaf filmpje lucas!
Je little brother kan die nieuwe civic ook goed gebruiken zie ik ;)
Succes en hopelijk ga je ze winnen!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Lucas79

Post by Lucas79 »

@Asch: link gefixt

@Sebas: goed gezien, was eigenlijk niet de bedoeling mijn FN2 er op te zetten, maar zag ik pas toen ik begon met editten, had geen zin om die sceneover te doen. ;-) het acteerwerk is inderdaad lastig, vooral als je daar geen opleiding/ervaring in hebt. (en zelfs dan is het moeilijk als je sommige echte films of series ziet) dit is de reden waarom wij geen gesproken tekst doen, alleen "lichaamstaal"

@Vince: bedankt voor je reactie. Als we winnen, is die voor mijn broertje echt nodig. De "mijne" zal dan onze daily worden, dan wordt de FN2 alleen nog voor meetings en trackdays.

De slipcursus hebben we in ieder geval binnen. (die is ook vooral voor mijn broertje nodig :D )
Deus Ex Machina!
Locked