Hallo, Aangezien ik hier al een hele tijd rondkijk zal ik bij deze mij ook eens aanmelden. Ik ben Tim 25 jaar uit België , en rij met een ITR van '98. De auto is orgineel op Weitec veren na. Ik heb deze gekocht met 138.000km op de teller.
Moest je nog achter een setje 15" aan het zoeken zijn, ik heb er nog eentje liggen :wink: voor een leuk prijsje 8) stuur maar eens een PM bij intresse.
@ V-tje integra. ik twijfel heel hard tussen 15 & 16 , kheb ook een mooie set gezien op hcb en hier hebk ook setje aangebode gekrege. Racewars ga ik nog kijke wss wel , jij gaat wel? Wil je itr toch wel eens int echt bewondere
Na lange tijd zoeken toch een redelijk goed setje oem dc2 velgen op de top kunnen tikke voor leuk prijsje, maar omdat de banden wat erop liggen aardig uitgedroogd zijn ook maar een nieuwe set banden besteld , altijd beter om met nieuw vers rubber te rijden .
De bandjes die er op lagen zijn anders super zeldzaam aan het worden. Ze worden niet meer gemaakt en hebben OEM op de DC2 gelegen. Dat ze wat uitgedroogt zijn kan ik wel geloven. Ik zou ze te koop zetten. Misschien dat een liefhebber van OEM spullen er nog wat mee is.
De auto staat nu ook op V banden (goodyears), en was ook zo gekeurt voor verkoop dusja op goed geluk mss? Khad er zelf niet bij stilgestaan , je bent zo bezig met die andere maten dat je de andere belangrijke eigelijk vergeet he. Toevallig geen intresse in de Potenza's voor klein prijsje , mss dat je ze op kan rijden op circuit? Kheb ze toch terug mee na huis genomen haha
Dan heb je veel geluk gehad met de keuring voor verkoop. Of heeft de vorige eigenaar dat gedaan? In pricipe keuren ze hem gewoon af als de snelheidsindex lager is dan 'W'. Die snelheidsindex staat trouwens ook op je gelijkvormigheidsattest.
Met de Potenza's ben ik helaas niets. Door de leeftijd zullen ze ook wel wat harder geworden zijn waardoor de grip misschien minder is. Ik ga het alleszins niet riskeren voor het circuit. Ik zou die banden gewoon houden voor als je naar de keuring moet. Dan heb je toch al de juiste snelheidsindex.
JDMTEG wrote:Dan heb je veel geluk gehad met de keuring voor verkoop. Of heeft de vorige eigenaar dat gedaan? In pricipe keuren ze hem gewoon af als de snelheidsindex lager is dan 'W'. Die snelheidsindex staat trouwens ook op je gelijkvormigheidsattest.
Met de Potenza's ben ik helaas niets. Door de leeftijd zullen ze ook wel wat harder geworden zijn waardoor de grip misschien minder is. Ik ga het alleszins niet riskeren voor het circuit. Ik zou die banden gewoon houden voor als je naar de keuring moet. Dan heb je toch al de juiste snelheidsindex.
Ja de vorige eigenaar heeft die verschillende jare zo door de keuring gekrege, en de banden hadde ze toch nagekeke bij de verkoop want stond opmerking bij 'banden staat in de gaten houden' en anders leg ik idd de potenza's erop. Jij gaat mss in alken naar de keuring ? Daar zijn ze wel streng , hier in as valt het wel goed mee.