(post voor Google search)
UITLEG :
Rear camber arms:
Auto opkrikken, wielen demonteren en WD40 op de 3 punten spuiten waar de OEM arm met bouten vastzit, dit voor het soepel demonteren van de bouten. Probeer de aftermarket rear camber arm zo in stellen dat deze (zoveel mogelijk) gelijk staat qua verhouding aan de OEM arm die je heb gedemonteerd. Dit ter voorkoming van onnodig bandenslijtage. Vergeet niet alle bouten en rear camber arm in te smeren met koperpasta zodat alle schroefdraden soepel blijven voor latere demontage, mocht dit nodig zijn.
Montage bij Honda Integra DC5 :

Eibach front camber bolts (inclusief washers):
De kop van de bout moet altijd naar voren (motorruimte) richten dus zet deze niet achterstevoren, mochten deze los raken dan vallen ze er niet snel uit omdat deze dan blijven zitten door de voorwaartse beweging. Bij deze 2 bouten zitten 2 "washers" inbegrepen die de instelling van de camber bepalen. Voor negatieve camber moet deze van het wiel worden afgericht en voor positieve camber moeten naar het wiel toe zitten. Niet vergeten koperpasta op alle bouten te smeren. Het rechthoekige ringetje moet aan het einde van de bout voor evenwichtige belasting.

Hier is een filmpje hoe je de camber bolts behoort te monteren :
http://www.youtube.com/watch?v=ugrwZZbnjn4&feature=player_embedded#!
Nog meer uitgebreide informatie over uitlijnen -> http://uitlijnen.blogspot.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Oorspronkelijk bericht :
Mijn ophanging is nog OEM en ik zit te denken aan een fast road setup zodat er rear adjustable camber arms, lowering springs en front camber bolts op komen. Dit wil ik name doordat mijn vering nogal hard aanvoelt en een kleine afwijking naar rechts heeft. Bij een FRS zit dus ook het uitlijnen/balanceren.
De wagen hoeft niet al te ver naar beneden dus lowering springs zou al voldoende zijn wat ten goede komt voor de fast road setup.
Welke zaak zouden jullie aanraden om dit te laten doen en wat zijn nog meer punten om op te letten?
Ik zat zelf aan Prins Techniek in Wassenaar te denken maar weet nog niet of ze dit gehele proces kunnen doen en welke prijzen daarbij komen kijken