Streetgasm 2000

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Civic_R_GMtec

Streetgasm 2000

Post by Civic_R_GMtec »

Image

KLIK OP DE FLYER OM NAAR DE SITE GAAN

StreetGasm 2000 Challenge

Heeft u altijd al gedroomd om eens mee te doen met een race zoals bijvoorbeeld de gumball3000, maar is dit niet haalbaar! StreetGasm biedt u nu een alternatief.

Middels een unieke 5 daagse road rally leidden wij 50 Exclusieve, Getunede, Sportieve en of Exotische voertuigen in 2000 kilometer door Europa.

Prachtige wegen, onvergetelijke avonturen, Luxe hotels en een waanzinnige beleving voor iedere auto liefhebber zorgen ervoor dat de StreetGasm 2000 HET event is waar u nog lang aan zult terugdenken.

50 Cars, 2000 Kilometers, 10.000 Stories !

Om deel te nemen aan de StreetGasm 2000, dient u in het bezit te zijn of tijdens de Challenge te kunnen beschikken over een Exclusief / Sportief voertuig met tenminste 250 PK. ( uitzonderingen in overleg )

ImageImageImageImageImageImageImage

Route

De exacte route van de StreetGasm 2000 Challenge word van te voren niet bekend gemaakt zodat de deelnemers iedere dag weer voor nieuwe verassingen komen te staan.

Wat wij al wel vast verklappen is dat de deelnemers in slechts 5 dagen, 2000 kilometer afleggen en daarbij 7 landen doorkruisen!

De route is Mysterieus, spannend en uitdagend en bevat enkele van de meest prachtige wegen die Europa rijk is en bied iedere deelnemer de ultieme driving experience!

Via onze website www.streetgasm-challenge.com blijft u op de hoogte van alle nieuwtjes omtrent de SG2K, Maar ook via onze Social media pages zullen wij deelnemers en fans op de hoogte houden

KLIK OM NAARTOE TE GAAN

Image ImageImage

LET OP slechts plaats voor 50 auto's
Hayvan

Re: Streetgasm 2000

Post by Hayvan »

Civic_R_GMtec wrote:Om deel te nemen aan de StreetGasm 2000, dient u in het bezit te zijn of tijdens de Challenge te kunnen beschikken over een Exclusief / Sportief voertuig met tenminste 250 PK. ( uitzonderingen in overleg )[/b]

Dan vallen zo goed als alle Type R's hier al af :lol:
Snap ook eerlijk gezegd niet wat PK's hiermee te maken hebben...
Civic_R_GMtec

Post by Civic_R_GMtec »

De mijne heeft ook maar 232 en ik rij ook mee en het gaat om de ervaring die telt ;-)
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

[quote="Civic_R_GMtec"]De mijne heeft ook maar 232 en ik rij ook mee en het gaat om de ervaring die telt ]

Is de voorselectie al geweest dan?
Civic_R_GMtec

Post by Civic_R_GMtec »

je kan vanaf vandaag inschrijven en daarna word een selectie gehouden.
Machiel.

Post by Machiel. »

750eu is trouwens wel een flink geldbedrag...
MFrame Autosport
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Machiel. wrote:750eu is trouwens wel een flink geldbedrag...

Als daarmee de hotels + eten gedekt zijn. Dan valt dat wel mee.
De orginele gumball kost slechts 40.000 ofzo :o ops:
'98 JDM Integra Type-R
Machiel.

Post by Machiel. »

maatje van mij heeft meerdere keren deelgenomen aan de quote challenge en dat was 8k p.p. ofzo...

Als het eten en hotel gedekt zijn, dan is het wel een redelijke prijs. eens even uitzoeken...

Edit:

Het is 750 voor de bestuurder en 650 voor de bijrijder... Ik vind het iniedergeval veel te duur voor iets dat zich nog niet bewezen heeft etc. en waarvan er weinig bekend is.
MFrame Autosport
Ray

.

Post by Ray »

gaaf! wist niet dat dit bestond!
Wist wel dat de Gumball een flinke smak geld kost! en dus niet echt haalbaar zou zijn :lol:
Maar dit is een leuk alternatief!
Ga ik zeker in de toekomst eens doen denk ik :D
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Lucas79

Post by Lucas79 »

Ik zie een nieuwe "Type-R Club Challenge" aankomen... Nou nog iemand vinden die dit "even" organiseert. 8)
Deus Ex Machina!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

unicorn wrote:Ik zie een nieuwe "Type-R Club Challenge" aankomen... Nou nog iemand vinden die dit "even" organiseert. 8)

Jij ?
Lucas79

Post by Lucas79 »

Nou,...

In mijn eentje zal me dat zeker niet lukken, maar als we een groep kunnen vinden die zich hiervoor in wil zetten, wil ik best meehelpen. Ik gok dat de organisatie van zo'n challenge ongeveer een jaar duurt, dus zeg dat we als uitgangspunt juli/augustus 2013 nemen?

Ik zal het eens met onze meeting-organisator opnemen.

Kan ik jou alvast als mede organisator noteren ITR897? :wink:
Deus Ex Machina!
redlude94vtec

Re: Streetgasm 2000

Post by redlude94vtec »

Hayvan wrote:
Civic_R_GMtec wrote:Om deel te nemen aan de StreetGasm 2000, dient u in het bezit te zijn of tijdens de Challenge te kunnen beschikken over een Exclusief / Sportief voertuig met tenminste 250 PK. ( uitzonderingen in overleg )[/b]

Dan vallen zo goed als alle Type R's hier al af :lol:

Heeft niemand van jullie een NSX Type-R dan?
slydawg

Post by slydawg »

Hmmm, lijkt me interessant..
Jo&

Post by Jo& »

Geen Type R. Dr zijn er wel twee met een NSX, althans binnen de familie :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

unicorn wrote:Nou,...

In mijn eentje zal me dat zeker niet lukken, maar als we een groep kunnen vinden die zich hiervoor in wil zetten, wil ik best meehelpen. Ik gok dat de organisatie van zo'n challenge ongeveer een jaar duurt, dus zeg dat we als uitgangspunt juli/augustus 2013 nemen?

Ik zal het eens met onze meeting-organisator opnemen.

Kan ik jou alvast als mede organisator noteren ITR897? :wink:

Helaas, dat zou echt niets voor mij zijn tenzij je de boel in het honderd wil laten lopen. :lol:
Locked