Aanschaf Civic type-r.

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
robvandewetering

Aanschaf Civic type-r.

Post by robvandewetering »

Hoi,

Ik ben momenteel op zoek naar een Honda Civic type-r.

Ik heb er een gevonden op Marktplaats, en ben ook al wezen kijken voor de auto. Maar ik heb echter nog geen proefrit kunnen maken door een alarm dat maar af bleef gaan. Ik heb dus niet echt een lekker gevoel over gehouden aan deze ontmoeting.

Kent een van jullie deze auto ? En zou een van jullie me iets meer kunnen vertellen over deze auto.

Link advertentie Marktplaats.

http://link.marktplaats.nl/488039713

Alvast bedankt.
CTR-Asch

Ep

Post by CTR-Asch »

Dat het alarm af gaat heeft waarschijnlijk te maken met de accu die leeg of losgekoppeld is geweest. Hij lijkt op een auto die enige maanden geleden ook al op Mp stond. Jammer van de lelijke velgen maar de prijs is wel erg laag. Is de onderhoud historie bekend?
donkeykong

Post by donkeykong »

Not so nice, je kan die rode van machiel kopen voor bijna dezelfde prijs :)
Gangaran

Post by Gangaran »

Auto heeft ASR, hahahahaha.
Ik zou het niet doen, maar ok.
esidriver

Post by esidriver »

Deze auto heeft ook eerst te koop gestaan bij een Honda dealer. De velgen die er toen opzaten waren nog fouter . . . en dan heb ik het niet alleen over de looks maar ook over de ET.

Plus past de motorkap voor geen meter en is de gegeven prijs kaal zonder velgen en garantie . . .

Detail was dat de Honda dealer geen garantie op de auto wilde geven . . en dat zegt meestal wel wat.

Ik zou hem lekker laten staan en iets meer geld uitgeven voor een wat netter exemplaar.
RSVTEC

Post by RSVTEC »

ja ik heb hem ook zien staan op marktplaats. Ik begon ook gelijk beetje tetwijfellen. ik vond hem beetje gaar der uit zien op de een of andere manier. Ik weet niet met die velgen enzovoort.

Ik zou wat meer uitgeven + garantie nemen is altijd handig voor als er zich problemen voor doen. En daarbij als de honda geen garantie wil geven zal wel wat mee aan de hand zijn ofzo. DENK IK, maar ik ben niet bij deze auto geweest ;)

Sucses met kopen

groete RSVTEC
robvandewetering

Ik had afgelopen maandag eigenlijk een afspraak staan om een testrit te maken, maar die heb ik maar afgezegd en het verhaal verteld. Ze stonden te kijken wat ik vertelde. Autosale had deze auto zelf gekocht bij een Honda dealer in de buurt van Oud Beijerland vertelde de verkoper.
Volgens hem was de auto in compleet in orde, maar goed.
De dealer wilden volgens hem geen garantie geven door de km-stand, maar dat is zijn verhaal.

Dus heb ik maar het besluit genomen om deze auto te laten voor wat het is, en de raad op te volgen om maar iets meer geld uit te geven aan een nettere auto.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Staat er ook 1 op het forum te koop.
Dan heb je een iets betere kijk op van wie de auto geweest is ;)
'98 JDM Integra Type-R
robvandewetering

[quote="L4urenZ"]Staat er ook 1 op het forum te koop.
Dan heb je een iets betere kijk op van wie de auto geweest is ]

Ik heb eerlijk gezegd nog niet zo veel tijd doorgebracht op het forum door met iets te enthousiaste leraren van school.

Ik zal dit weekend gewoon tijd maken om het forum wat te doorzoeken.

Maar bedankt voor de tip.
Locked