Het is in een FN2 (en waarschijnlijk ook voor de EP3, hoewel deze standaard minder geschikte stoelen heeft) vrij eenvoudig een 4 punts gordel in te bouwen die je makkelijk los en vast kan maken, zodat je de auto ook nog steeds als dailydrive/family car kunt gebruiken.
Voor mijn FN2 heb ik gekozen voor de Sparco 4504R (R staat voor "Rood", ook te verkrijgen in Blauw en Zwart) Deze gordel kost ongeveer € 199,00 per stuk en zijn 4 jaar FIA gehomologeerd. Ik heb bewust gekozen voor een "klik" systeem om de gordels aan de auto te monteren.
"Klik" syteem om de gordel mee aan de auto te monteren:

De gordels kunnen achter zeer eenvoudig aan de ISO-fix gemonteer worden:

(de foto is genomen met de zitting omhoog, voor het monteren is het de eerste keer even "prutsen" om gordel goed aan de ISO-Fix te monteren.
De gordels worden standaard met vier M10 bouten geleverd met een oog erop waar je de gordels aan kunt vastklikken. Helaas heb ik voor de onderste gordels geen standaard schroefgaten gevonden waar deze op passen. De meeste geschikte plaats die ik heb kunnen vinden zijn de stoelbouten waarme de rails van de stoelen aan de achterkant is vastgemaakt. (het plastic kapje schuif je eenvoudig naar achteren weg)
Links stoelbout, rechts meegeleverde M10 bout met oog:

Helaas maakt Honda voor het bevestigen van de rails geen gebruik van een metrische draad. Na VEEL bedrijven af te zijn geweest, ben ik tot de conclusie gekomen dat je óf de gaten moet tappen tot M10, of de meegeleverde bout doorslijpen en deze bovenop de Japanse bout lassen. Ik heb voor de laatste optiegekozen.

Je kunt de bout eenvoudig vast draaien door een schroevendraaier door het gat te steken, of een waterpomptang te gebruiken.

(De stoel kan niet helemaal meer in de achterste stand, omdat deze tegen het oog aanloopt. Ik ben 1,89m en heb er geen last van.)

Het eindresultaat: