DC2 Achterraam afmetingen
DC2 Achterraam afmetingen
Zou iemand met een DC2 98 spec de achterraam afmetingen kunnen doorgeven?
Met name de afstand van links tot rechts aan de bovenkant van het achterraam...
Bij voorbaat dank!
Key
Met name de afstand van links tot rechts aan de bovenkant van het achterraam...
Bij voorbaat dank!
Key
- Gaskleppie
Gaskleppie wrote:Welk deel wil je precies gemeten hebben? De hoeken lopen rond en je hebt ook nog het deel wat niet doorzichtig is. Wat wil je ermee? Dan kunnen we wat preciezer meten.
Good question...ik wil graag de afmetingen hebben van het middenpunt van elk hoek waar die afrondingen lopen. en 5cm van die middenpunt af naar beneden, vanaf de rubbers links tot aan de rubbers rechts. Hopelijk is dit duidelijk, anders post ik een plaatje met wat ik bedoel.
Reden is dat ik veel subtiele dakspoilers zie voor de DC2, en deze voor de CL9 wil gaan passen.
Om een idee te geven om wat voor dakspoiler ik het heb...

Benjdmin wrote:Apparently these Dc2 ones fit on a TSX . . .
http://hondamarketplace.com/showthread.php?t=2259355
Tx Ben, I saw those too on ebay, but for some reason I feel these dont flow with the rear roof curves of the car. The ones for the DC2 are. Hence, I am trying to get the measurements. I hear a lot of rumors they should fit. Hence, my question.
Maarten, no worries!
Ik heb de afmetingen, geïllustreerd met foto's. Deze heb ik echter met m'n telefoon gemaakt en kan deze niet uploaden omdat ik op werk zit.
Mocht je ze willen zien kan ik ze snel naar je mailen, anders knal ik ze vanavond online in dit topic.
De raam is precies 100 cm tussen de bollingen in op de hoeken. Vanaf daar buigen de hoeken redelijk snel naar beneden waardoor je ongeveer 1 cm lager op een breedte van 110 cm zit.
Als je vanaf het uiterste punt waar hij nog niet de bolling heeft, 15 cm loodrecht naar beneden gaat zit hij op een breedte van 115-116 cm
Foto's maken het verhaal een stuk duidelijker, als je ze wil stuur mr maar een PB.
Mocht je ze willen zien kan ik ze snel naar je mailen, anders knal ik ze vanavond online in dit topic.
De raam is precies 100 cm tussen de bollingen in op de hoeken. Vanaf daar buigen de hoeken redelijk snel naar beneden waardoor je ongeveer 1 cm lager op een breedte van 110 cm zit.
Als je vanaf het uiterste punt waar hij nog niet de bolling heeft, 15 cm loodrecht naar beneden gaat zit hij op een breedte van 115-116 cm
Foto's maken het verhaal een stuk duidelijker, als je ze wil stuur mr maar een PB.