Hoe kan ik geen VAT (btw) betalen op goederen uit het VK. De prijzen op sites staan er zonder, dus moet die er nog bijgeteld worden om op de totale prijs te komen.
Is er nergens geen achterpoortje om dit te ontwijken? Of valt er niet aan te ontsnappen? :-)
Het gaat om redelijk veel geld.
donkeykong wrote:Haha je moet altijd btw betalen, ontwijken door aangifte te doen? Spullen vd zaak?
Spullen van de zaak..ja, alleen als ze zaakgerelateerd zijn kan je dat bij inkoop neerkwakken. Ik heb tig bonnen zo neergekwakt,maar de boekhouder ging kinderachtig doen :lol:
mmm... het is niet echt zaakgerelateerd
ik ben een Belg en het ontwijken van belastingen is hier een soort nationale hobby, je moet alleen weten hoe :-) en ik weet het niet
Heb het eerder gedaan toen mijn pa nog een zaak in autotoebehoren had... nu kan ik het helaas niet meer. Maar ik heb er indertijd wel flink op kunnen besparen. :lol:
ChristopheR wrote:mmm... het is niet echt zaakgerelateerd ik ben een Belg en het ontwijken van belastingen is hier een soort nationale hobby, je moet alleen weten hoe :-) en ik weet het niet
Hmmm....hier in Ned zijn wij iets verder dan...het is een nationale sport :lol: :lol: :lol: . kan je even je boekhouder erover bellen. Ze zijn er niet voor niets die elke maand alleen maar facturen opstuurt :x