Kunnen jullie "experts" bedenken wat evt. een zwakke schakel in de setup zou kunnen zijn?
- 3 inch intake + Blox Velocity stack
- Blox 68mm throttle body
- B16B intake
- Hondata intake manifold gasket
- JDM B18C R head
- Buddyclub Spec 4 cams
- Buddyclub Spec 4 valvesprings
- Supertech retainers
- Summit camgears
- B18C4 82.00 Bored/Honed/Built door EDG Techniek
- Wiseco 12.1:1 82.00mm Pistons
- IB I-Beam Piston Rods
- ARP 2000 Rod Bolts
- Balanced Crankshaft
- ACL Bearings
- Type-R Oil Pump
- B16B LSD gearbox
- RMF Race header
- APE High flow katalysator
- Tanabe Hypermedalion catback
Hier wat info over de nokken
Buddy Club Spec IV
Spec IV cams are the ideal street/track camshafts. Spec IV cams increases the maximum lift to 12.3mm to give it an extra edge in high-end power. Specifications: Intake 306 duration, 12.3mm lift, Exhaust 302 duration, 11.8mm lift. *Please note: Buddy Club Racing Spec Valve Springs are highly recommended!


Ik ga hem binnenkort weer op de bank zetten bij het zelfde bedrijf. Ik weet nu dat ik compressieverlies heb, en ben erg benieuwd hoeveel pk's er nu uitgaan komen. Dan weet ik wat ik op het moment mis.