Toen mijn verloofde en ik even gingen stoppen om wat te drinken zaggen we ineens een mooie cw integra aan de linkerkant staan.
Even later kwam de eigenaar eraan en we hebben elkaars auto's even bewonderd uiteraard en gevraagt hoe je heten op de forum.
De itr is van imprezapower.zo zie je ze bijna nooit en zo zie je in een maand tijd 3 stuks.mooie itr en hele lekker zittende recaro's.zachter dan mijn EP3.
gr vico
itr 15:50 24-04-11 in hoogkerk tegenover suikerfabriek
-
imprezapower wrote:hey hallo
ja dat was echt toevallig haha
heb net nog even je foto's bekeken hier op het forum maar je hebt echt een prachige auto
groetjes gerald
hoi
dank je,ze is ook erg trots op dat ze heb hem toch heeft gekocht.
Ik ben er natuurlijk ook erg blij mee want hij rijdt echt super vooral het vtec geluid is echt heel mooi van deze.Want vond je trouwens van mijn ep3?op de velgen na dan want die vallen niet bij iedereen in de smaak.want die moet je gewoon in het echt zien en niet op foto.
gr vico
-
imprezapower wrote:op zo'n auto mag je ook trots zijn he!
oke is het geluid nog zo anders als je ep3? is trouwens ook een hele mooie auto, dat over je velgen had ik inderdaad gelezen haha maar dat is ieder zijn eigen smaak toch en vaak lijken ze in het echt vaak veel mooier als op foto.
groeten
hoi
dank je,ja er zit echt heel wat verschil vindt ik.Bij de FN is het geluid wat rustiger maar wel erg mooi.En bij de EP hoor je hem echt luid.Allebei is het super om te horen en erg verslavend maar ik denk dat je dat zelf ook wel vindt van jou ITR.Daar kan ik het Vtec geluid dan weer niet van maar die zal ook wel niceee klinken.De velgen van de EP ja die meningen zijn nogal verschillend.En in het echt zijn ze zeker veel mooier dan op foto.
Maar wie weet komen we elkaar in Hoogkerk nog wel eens tegen tijdens een tour ritje groningen ofzo.
gr vico
-