Motorman. lampje aan, stuurbekrachtiging weg auto uit??
Motorman. lampje aan, stuurbekrachtiging weg auto uit??
Te vaag, ook nog niet eerder meegemaakt...
Sinds vandaag heeft de Accord een vreemde tick, en die is zwaar irritant dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Op willekeurige momenten (zowel in bochten als op recht stuk) gaat eerst het motormanagementlampje branden, waarna de stuurbekrachtiging wegvalt. Vervolgens valt de auto uit zichzelf uit en kan hij niet rijdend opnieuw gestart worden.
Pas na volledig stilstaan kan de auto opnieuw worden gestart, en die slaat dan ook gelijk aan...
Morgenochtend om 5.30u moet ik naar Amsterdam met de Accord en volgende week uiteraard Streetpower..
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn???
Sinds vandaag heeft de Accord een vreemde tick, en die is zwaar irritant dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Op willekeurige momenten (zowel in bochten als op recht stuk) gaat eerst het motormanagementlampje branden, waarna de stuurbekrachtiging wegvalt. Vervolgens valt de auto uit zichzelf uit en kan hij niet rijdend opnieuw gestart worden.
Pas na volledig stilstaan kan de auto opnieuw worden gestart, en die slaat dan ook gelijk aan...
Morgenochtend om 5.30u moet ik naar Amsterdam met de Accord en volgende week uiteraard Streetpower..
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn???
Foutcode... daarin ben ik nogal een noob
En het is inderdaad niet dezelfde... dit is nummer 46, de oude van Leo...
Dus in feite voor mij een nieuwe...
Net even de zekering losgehaald van de audio en nog een stuk wezen rijden maar probleem niet meer voorgekomen..
Lijkt me stug dat het daar aan ligt of niet?

En het is inderdaad niet dezelfde... dit is nummer 46, de oude van Leo...
Dus in feite voor mij een nieuwe...
Net even de zekering losgehaald van de audio en nog een stuk wezen rijden maar probleem niet meer voorgekomen..
Lijkt me stug dat het daar aan ligt of niet?
Goed... vanmorgen Amsterdam dus niet gehaald...
Was wel lekker vroeg op de zaak!
Na een minuut of 10 rijden begon de auto weer in te houden, lampje aan..
Na gas loslaten reed de auto tot 4 keer toe gewoon weer door, maar daarna sloeg hij gewoon weer af.
Terugweg niets aan de hand..
Lampje knippert niet maar brandt continu.. misschien toch maar ff naar Auto Ruiter ben ik bang...
Was wel lekker vroeg op de zaak!
Na een minuut of 10 rijden begon de auto weer in te houden, lampje aan..
Na gas loslaten reed de auto tot 4 keer toe gewoon weer door, maar daarna sloeg hij gewoon weer af.
Terugweg niets aan de hand..
Lampje knippert niet maar brandt continu.. misschien toch maar ff naar Auto Ruiter ben ik bang...
- Gaskleppie