Komt Honda met opvolger NSX ? (Autovisie)
-
-
-
dat geluid van die 5.0 V10 is echt záááááálig...
NSX met hybride wordt een flop imo absolute fail idd.
De lijnen die ze overigens als concept tonen vind ik ook zeker wel smakelijk.
Niet alleen Audi, ook Merc. Benz maakt gebruik van een soortgelijk zelfde Gril. (R8 / SLS) De headlights geven het wel de honda look.
NSX met hybride wordt een flop imo absolute fail idd.
De lijnen die ze overigens als concept tonen vind ik ook zeker wel smakelijk.
Niet alleen Audi, ook Merc. Benz maakt gebruik van een soortgelijk zelfde Gril. (R8 / SLS) De headlights geven het wel de honda look.
-
In mijn ogen wordt een hybride NSX helemaal geen flop...
Wees maar zeker dat 'als' Honda een nieuwe NSX uitbrengt, hij zeker goed gaat zijn. Hybride of niet...
De focus bij hybride ligt nog steeds op assistentie. Dit wil zeggen dat er nog steeds een (stevige) verbrandingsmotor in ligt.
Moest hij volledig elektrisch worden, en geluid maken via speakers, dan zou ik wel over 'fail' durven spreken...
Ik hoop in elk geval dat er een opvolger gaat komen, hsv versie of deze, ik kan ze allebei smaken!
Wees maar zeker dat 'als' Honda een nieuwe NSX uitbrengt, hij zeker goed gaat zijn. Hybride of niet...
De focus bij hybride ligt nog steeds op assistentie. Dit wil zeggen dat er nog steeds een (stevige) verbrandingsmotor in ligt.
Moest hij volledig elektrisch worden, en geluid maken via speakers, dan zou ik wel over 'fail' durven spreken...
Ik hoop in elk geval dat er een opvolger gaat komen, hsv versie of deze, ik kan ze allebei smaken!
- Gaskleppie
Of die andere hybride die Porsche gemaakt heeft. ff zoeken....
ah, gevonden: http://www.engadget.com/2010/03/02/pors ... d-weve-ev/
ah, gevonden: http://www.engadget.com/2010/03/02/pors ... d-weve-ev/
mja, hybride is een stukje technische invulling die hooguit hier en daar een design beperking veroorzaakt... een goede designer tekent daar wel omheen...
ik denk dat de anti-hybride gevoelens voornamelijk gevoed worden door afkeer van saaiheid, iets wat de nieuwste generaties hybrides nog steeds niet hebben weten weg te halen...
die porsches mogen bij mij ook best voor de deur komen te staan.
ik denk dat de anti-hybride gevoelens voornamelijk gevoed worden door afkeer van saaiheid, iets wat de nieuwste generaties hybrides nog steeds niet hebben weten weg te halen...
die porsches mogen bij mij ook best voor de deur komen te staan.