de bois
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Best prijzig R pakketje....of wat je het wil noemen..poging tot.
Walgelijke grill trouwens...
Nu in speciale Honda de Bois "Type-R" uitvoering, exclusief verkrijgbaar bij Honda de Bois! Het hier afgebeelde Type-R pakket bevat 18" lichtmetalen velgen, leder interieur, Type-R logo's en een sportgrille voor een meerprijs van eu 4.999,-.
Nu is het wachten tot iemand zich aanmeld en met trots zijn Bois Type R voorsteld.
En de reacties erop... :roll:
Demian.
Walgelijke grill trouwens...
Nu in speciale Honda de Bois "Type-R" uitvoering, exclusief verkrijgbaar bij Honda de Bois! Het hier afgebeelde Type-R pakket bevat 18" lichtmetalen velgen, leder interieur, Type-R logo's en een sportgrille voor een meerprijs van eu 4.999,-.
Nu is het wachten tot iemand zich aanmeld en met trots zijn Bois Type R voorsteld.
En de reacties erop... :roll:
Demian.
Die staat er al een tijdje. Heb daar ongeveer twee maanden geleden een dag moeten werken en had ze er nog op gewezen dat ik het niet vond kunnen.
Niet dezelfde dealer als de vorige keer, wel net zo belachelijk. Dit is echt alleen een badge met een logo, leer en lelijke velgen.
Ze hebben wel een gave FN2 staan (R-81) met carbon kap. Dat staat wel jammie!
Niet dezelfde dealer als de vorige keer, wel net zo belachelijk. Dit is echt alleen een badge met een logo, leer en lelijke velgen.
Ze hebben wel een gave FN2 staan (R-81) met carbon kap. Dat staat wel jammie!
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Ikke niet, wat niet echt is kan je niet echt maken.
Ik persoonlijk houdt dus ook niet van 'nep'.
Als het geen R uit de fabriek is mag je hem geen R noemen, dat is mijn gedachte gang.
Je kan er nog alle toeters en bellen aanhangen en opspijkeren tot je het verschil niet meer ziet.. Toch is het geen R.
Een echte R is bij Honda serieus over nagedacht, wegligging, balans, karakteristiek, etc.
Natuurlijk kan je een nog betere versie maken als je de centen heb. eentje die nóg krachtiger, sneller, stoerder, ..., is dan een R.. maar dan nog is het geen R.
Zo denk ik ook over BMW's met M-spul, of Audi's met RS frutsels, of Mercedes met AMG toeters. nep is nep.
In dit geval vind ik het niet kunnen dat een officiële Honda dealer een 'neppe' R als een Type R probeert te verkopen.
Verkoop dan toch een gewone CR-Z en geef een accesoires lijst mee aan potentiële klanten.
Ik persoonlijk houdt dus ook niet van 'nep'.
Als het geen R uit de fabriek is mag je hem geen R noemen, dat is mijn gedachte gang.
Je kan er nog alle toeters en bellen aanhangen en opspijkeren tot je het verschil niet meer ziet.. Toch is het geen R.
Een echte R is bij Honda serieus over nagedacht, wegligging, balans, karakteristiek, etc.
Natuurlijk kan je een nog betere versie maken als je de centen heb. eentje die nóg krachtiger, sneller, stoerder, ..., is dan een R.. maar dan nog is het geen R.
Zo denk ik ook over BMW's met M-spul, of Audi's met RS frutsels, of Mercedes met AMG toeters. nep is nep.
In dit geval vind ik het niet kunnen dat een officiële Honda dealer een 'neppe' R als een Type R probeert te verkopen.
Verkoop dan toch een gewone CR-Z en geef een accesoires lijst mee aan potentiële klanten.
- ChristopheR
- Posts: 455
- Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
iVTEC-fab wrote:Ikke niet, wat niet echt is kan je niet echt maken.
Ik persoonlijk houdt dus ook niet van 'nep'.
Als het geen R uit de fabriek is mag je hem geen R noemen, dat is mijn gedachte gang.
Je kan er nog alle toeters en bellen aanhangen en opspijkeren tot je het verschil niet meer ziet.. Toch is het geen R.
Een echte R is bij Honda serieus over nagedacht, wegligging, balans, karakteristiek, etc.
Natuurlijk kan je een nog betere versie maken als je de centen heb. eentje die nóg krachtiger, sneller, stoerder, ..., is dan een R.. maar dan nog is het geen R.
Zo denk ik ook over BMW's met M-spul, of Audi's met RS frutsels, of Mercedes met AMG toeters. nep is nep.
In dit geval vind ik het niet kunnen dat een officiële Honda dealer een 'neppe' R als een Type R probeert te verkopen.
Verkoop dan toch een gewone CR-Z en geef een accesoires lijst mee aan potentiële klanten.
volledig mee eens!!
ChristopheR wrote:iVTEC-fab wrote:Ikke niet, wat niet echt is kan je niet echt maken.
Ik persoonlijk houdt dus ook niet van 'nep'.
Als het geen R uit de fabriek is mag je hem geen R noemen, dat is mijn gedachte gang.
Je kan er nog alle toeters en bellen aanhangen en opspijkeren tot je het verschil niet meer ziet.. Toch is het geen R.
Een echte R is bij Honda serieus over nagedacht, wegligging, balans, karakteristiek, etc.
Natuurlijk kan je een nog betere versie maken als je de centen heb. eentje die nóg krachtiger, sneller, stoerder, ..., is dan een R.. maar dan nog is het geen R.
Zo denk ik ook over BMW's met M-spul, of Audi's met RS frutsels, of Mercedes met AMG toeters. nep is nep.
In dit geval vind ik het niet kunnen dat een officiële Honda dealer een 'neppe' R als een Type R probeert te verkopen.
Verkoop dan toch een gewone CR-Z en geef een accesoires lijst mee aan potentiële klanten.
volledig mee eens!!
Interessante stelling, zou Honda het erg vinden als ik mijn EK met een K20 en sequentiele 6 bak omdoop tot R?? Of is dat ook heilig schennis?? Want tja over mijn auto is natuurlijk totaal niet nagedacht...
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am