de bois

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
iVTEC-fab

de bois

Post by iVTEC-fab »

sorry hoor, maar dit kan niet.

is net zo slecht als een M badge op een 318i plakken bij wijze van...

klik hier
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Is dat die zelfde dealer als de vorige keer?
Walgelijk.....
DH

Post by DH »

Best prijzig R pakketje....of wat je het wil noemen..poging tot.
Walgelijke grill trouwens...

Nu in speciale Honda de Bois "Type-R" uitvoering, exclusief verkrijgbaar bij Honda de Bois! Het hier afgebeelde Type-R pakket bevat 18" lichtmetalen velgen, leder interieur, Type-R logo's en een sportgrille voor een meerprijs van eu 4.999,-.

Nu is het wachten tot iemand zich aanmeld en met trots zijn Bois Type R voorsteld.
En de reacties erop... :roll:

Demian.
micronsil

Post by micronsil »

Stel je eens voor dat CRXske em zou kopen en zich hier aanmelden.

Pffff
Ik wil al bijna een zak popcorn in de magnetron daar voor doen hahaha
Martin.O

Post by Martin.O »

ik zal zometeen effe naar utrecht rijden en vragen om een proefrit, dan kan ik gelijk testen of hij het pakket waardig is
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Dc5-Driver wrote:Nu is het wachten tot iemand zich aanmeld en met trots zijn Bois Type R voorsteld.
En de reacties erop... :roll:

Demian.

:lol:
Dat zat ik me toevallig ook in te beelden toen ik het las.. :wink:
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Hoe lelijk!
micronsil

Post by micronsil »

Op de gril na vind ik het een mooie auto
LCR

Post by LCR »

Ze hebben van het Rode embleem een extra grote foto gemaakt ook nog :lol: ...zo van: HET IS EEN TYPE R hoor jongens/meisjes.........
mr. X

Post by mr. X »

Die staat er al een tijdje. Heb daar ongeveer twee maanden geleden een dag moeten werken en had ze er nog op gewezen dat ik het niet vond kunnen.

Niet dezelfde dealer als de vorige keer, wel net zo belachelijk. Dit is echt alleen een badge met een logo, leer en lelijke velgen.

Ze hebben wel een gave FN2 staan (R-81) met carbon kap. Dat staat wel jammie!
vtec vince

Post by vtec vince »

Vind het niet kunnen dat ze zoiets als Type R aanbieden.
Misschien dat de importeur eens op de hoogte gesteld moet worden van deze praktijken?!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X

Post by mr. X »

Die zal er waarschijnlijk weinig om geven als dit de afzet verhoogt ben ik bang.
vtec vince

Post by vtec vince »

Wat zal de toekomstige eigenaar raar opkijken als hij een onbekende oudere R spot met rood embleem , en die rijd hem het licht uit de ogen :-)
mr. X

Post by mr. X »

Mooi uitgedrukt Vince, mooi uitgedrukt 8)
EK20A

Post by EK20A »

Intrax set eronder, kuipen erin en ik zou het graag op de stoep hebben....
D_ToXx

Post by D_ToXx »

EK20A wrote:Intrax set eronder, kuipen erin en ik zou het graag op de stoep hebben....

idd met wat extra accu's en een 200 kW motor erin :wink:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Ikke niet, wat niet echt is kan je niet echt maken.

Ik persoonlijk houdt dus ook niet van 'nep'.
Als het geen R uit de fabriek is mag je hem geen R noemen, dat is mijn gedachte gang.

Je kan er nog alle toeters en bellen aanhangen en opspijkeren tot je het verschil niet meer ziet.. Toch is het geen R.

Een echte R is bij Honda serieus over nagedacht, wegligging, balans, karakteristiek, etc.
Natuurlijk kan je een nog betere versie maken als je de centen heb. eentje die nóg krachtiger, sneller, stoerder, ..., is dan een R.. maar dan nog is het geen R.

Zo denk ik ook over BMW's met M-spul, of Audi's met RS frutsels, of Mercedes met AMG toeters. nep is nep.

In dit geval vind ik het niet kunnen dat een officiële Honda dealer een 'neppe' R als een Type R probeert te verkopen.
Verkoop dan toch een gewone CR-Z en geef een accesoires lijst mee aan potentiële klanten.
ChristopheR

Post by ChristopheR »

iVTEC-fab wrote:Ikke niet, wat niet echt is kan je niet echt maken.

Als het geen R uit de fabriek is mag je hem geen R noemen, dat is mijn gedachte gang.

Je kan er nog alle toeters en bellen aanhangen en opspijkeren tot je het verschil niet meer ziet.. Toch is het geen R.

Een echte R is bij Honda serieus over nagedacht, wegligging, balans, karakteristiek, etc.
Natuurlijk kan je een nog betere versie maken als je de centen heb. eentje die nóg krachtiger, sneller, stoerder, ..., is dan een R.. maar dan nog is het geen R.

Zo denk ik ook over BMW's met M-spul, of Audi's met RS frutsels, of Mercedes met AMG toeters. nep is nep.

In dit geval vind ik het niet kunnen dat een officiële Honda dealer een 'neppe' R als een Type R probeert te verkopen.
Verkoop dan toch een gewone CR-Z en geef een accesoires lijst mee aan potentiële klanten.

volledig mee eens!!
EK20A

Post by EK20A »

ChristopheR wrote:
iVTEC-fab wrote:Ikke niet, wat niet echt is kan je niet echt maken.

volledig mee eens!!

Interessante stelling, zou Honda het erg vinden als ik mijn EK met een K20 en sequentiele 6 bak omdoop tot R?? Of is dat ook heilig schennis?? Want tja over mijn auto is natuurlijk totaal niet nagedacht...
vtec vince

Post by vtec vince »

Daar zullen ze zeker aan gedacht hebben...maar die zal te extreem zijn voor de markt waar honda zich op richt. ;-)
Locked