Auto hoes, afdekzeil
-
Auto hoes, afdekzeil
hey mensen
waar kan ik een goed afdekzeil kopen voor over m'n civic? met de winterdagen komt hij niet op straat en heb ik er het liefste een zeil overheen, waar kan ik een goed afdekzeil krijgen? :roll:
waar kan ik een goed afdekzeil kopen voor over m'n civic? met de winterdagen komt hij niet op straat en heb ik er het liefste een zeil overheen, waar kan ik een goed afdekzeil krijgen? :roll:
-
-
boikel wrote:Afdekhoes 8)
Dat lijkt me persoonlijk de enige goede oplossing als de auto buiten staat.
Een hoes op een auto die buiten in weer en wind staat lijkt me niet echt super.
De wind laat de hoes bewegen over je lak.
Condens en zand/stof waaien onder je hoes door en komen tussen de bewegende hoes en je lak.
Ik denk dat je er niet vrolijk van wordt.
Zo'n capsule elimineerd het contact tussen de hoes en je auto.
Ik wil alleen niet weten wat zo'n mooie hoes/capsule kost.
Ik zoek zelf ook nog een mooie betaalbare oplossing als afdekhoes voor de auto die in de garage staat.
Helaas niet meer voor de DC2. Je had ze namelijk inderdaad OEM en ik wilde er een bestellen maar ze zijn niet meer aan te komen. De EP3 is een ander verhaal. Een iets jongere auto dus ik denk nog wel dat ze te krijgen zullen zijn maar zoals gezegd zou ik ook niet een hoes buiten over de auto trekken door de genoemde redenen.
-
S.J. wrote:Tevens gaan oudere auto's sneller rotten onder zo een hoes.
Als ik uitga neem ik die hoes altijd mee. Stelletje slaapzakken mee en na het zuipen slaap ik in me auto.
zeg je nou dat ik een ouwe bak heb?? :lol: :lol: haha
nee ik snap je wel....kga denk ik opzoek naar een goedkope garage/loods waar ik de auto kan stallen...! :wink: