Racekat

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
integra

Racekat

Post by integra »

Even een vraag, Wat is echt een heel goed merk racekat.
Ik weet hoe jullie er over denken, maar ik weet zeker dat als ik hem er onder weg haal dat ik word gepakt. Want ik hoef maar een auto tegen te komen met van die blauwe doppen op dak en ik moet weer stoppen en kruipen ze weer om en onder de hele auto door.
En aangezien het tegenwoordig een milieudelict is ga ik toch maar voor een racekat of iemand moet een goede kat replica weten. met een lege buis er door.
mr. X

Post by mr. X »

Originele kat kopen, leeg slaan, klaar...
boikel

Post by boikel »

Heb zelf een Hytech racecat, heel goed, bijna geen restricties, (net) goedkoper dan een nieuwe OEM. Succes met wachten mocht je hem willen hebben.
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Zelf een buis met flenzen maken.
mr. X

Post by mr. X »

Met een standaard leeg gehaalde kat ziet het er compleet standaard uit, niemand kan zien dat hij leeg gehaald is en de prestaties zijn beter dan OEM. Laat er eventueel een buis in lassen en je bent klaar!

Het gaat erom dat ze niet zien dat het een aftermarket buis is en daarover gaan zeuren ófwel hij met de race-kat door de keuring komt.

Ik zou anders zeggen wil je persé een race-cat, laat hem maken door de heer Don de Vink. Gegarandeerd goed.
integra

Post by integra »

Ik denk inderdaad dat ik zelf maar een buis ga laten maken. En dan op de sloop even een hulsje haal :D
Jo&

Post by Jo& »

Ik weet niet waar je woont maar als ik iets voor je kan beteken voor de buizen laat maar weten. Heb een staalhandel hier dusja...
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Je kat kan er nog zo mooi origineel uitzien of niet, als je CO gemeten wordt val je toch door de mand. Dus maak dan meteen een goede vervanger ipv zo'n leeggeslagen geval.

Zelf buisje halen, flenzen maken (of laten maken) en bij de keuring wisselen wanneer nodig. Goedkoopste en beste oplossing.

Succes
Polini

Post by Polini »

APE garage maakt race katalysators. Geen restrictie en je komt er zo mee door de apk.
Volgens mij was het merk vibrant.

Racecat 2,5 of 3 inch (apk proof, passend) €275

www.ape-garage.nl

Ik heb deze zelf ook op de planning staan als ik volgend jaar mijn uitlaat aan ga pakken.
donkeykong

Post by donkeykong »

Polini wrote:APE garage maakt race katalysators. Geen restrictie en je komt er zo mee door de apk.
Volgens mij was het merk vibrant.

Racecat 2,5 of 3 inch (apk proof, passend) €275

www.ape-garage.nl

Ik heb deze zelf ook op de planning staan als ik volgend jaar mijn uitlaat aan ga pakken.

is dat gegarandeerd anders geld terug??
heb misschien ook wel interesse

groupbuy doen :)
Jan Visser

Post by Jan Visser »

Ik zelf heb er ook een 200 cells racecat onder en het bevalt goed.

Ik heb hem er onder gezet omdat ik een custum uitlaat heb van voor naar achteren en de originele niet meer past en ik anders elk jaar de gehele uitlaat moet wisselen voor de apk. Heb ik geen zin in :roll:

Wel zou ik in ieder geval een 200 cells racecat nemen omdat bij mij het CO op toeren 0.3% bedraagt. Met een 100 cells zou het nog hoger zijn en dan krijg je misschien weer gedonder met de apk........
LCR

Post by LCR »

100cells krijgt je gegarandeerd gedonderd met de APK..
Ik had 200cells.....good! Voor 200 eurootjes custommade bent je mooi klaar.
Mobile Emotions

Post by Mobile Emotions »

Heb zelf goede ervaring met Fox exhaust universeel delen 200-cels 279,-
Locked