Zal ik dan maar zeggen wat iedereen denkt:
Liever koopt hij geen echte Type-R. Zo'n persoon wil ik niet bij de club hebben of überhaupt in een Honda zien rijden...
Vond dat ik mezelf nog aardig uit drukte op CCH maar hier kan ik de waarheid wel zeggen, toch? :wink:
Type R CW wrote:Maar hoeveel fn's (8th gen civic's) hebben de voorbumper gepakt van de fn2 (type r)? Veel volk ze tot zelfs de achterbalk van de type r.
Sommige gaan echt diep...die spuiten ze zelfs helemaal in CW :razz:
Echt een smak geld eigenlijk....
snap de reactie wel
zou zelf ook geen type r op de auto plakken als ik 100pk ervan mis
maar denk wel dat die gozer in zn waarde gelaten moet worden
niet iedereen heeft meteen het geld voor een R laat staan de rotzooi
om die ej9 meteen leuk te maken.
ben zelf begonnen met een astra (iedereen maakt fouten) dont be to hard on him :wink:
als ik de meeste reactie lees baal ik er haast van dat ik een echte R rij
omdat de meeste mensen zich blijkbaar beter voelen dan zn jong
maar das mijn mening en nu zal ik het ook wel te horen krijgen....
Spons wrote:snap de reactie wel zou zelf ook geen type r op de auto plakken als ik 100pk ervan mis maar denk wel dat die gozer in zn waarde gelaten moet worden niet iedereen heeft meteen het geld voor een R laat staan de rotzooi om die ej9 meteen leuk te maken. ben zelf begonnen met een astra (iedereen maakt fouten) dont be to hard on him :wink:
als ik de meeste reactie lees baal ik er haast van dat ik een echte R rij omdat de meeste mensen zich blijkbaar beter voelen dan zn jong maar das mijn mening en nu zal ik het ook wel te horen krijgen....
I feel you Spons.
Mijn eerste auto was een Peugeot 205 Accent (1.1 L, 4 versn., hand shoke ) maar wel met een stuur van een 205 GTi :razz:
kocht dat blik voor 500 Guldens, moest ik heel wat weekenden voor verspijkeren voor 'k dat geld bij elkaar had.
ik zal maar niet vertellen hoe die opel eruit zag haha
als ik erop terug denk zou ik het 1000% nooit meer weer doen
maar was wel leuke tijd en heeft me wel in de auto wereld gebracht
en heb er heel veel vrienden aan over gehouden
goeie oude tijd haha hard werken voor een paar stickers :lol:
ik denk dat dat juist wel het punt is
waarschijnlijk is dit zijn eerste wagen en vind ie het alles
dan is er niemand die mag zeggen wat een idioot dat je dat koopt
ik zie dat in mijn ogen respect loos
ook ik ben zo begonnen en heb nu een R
niemand hier is begonnen met meteen alle kenis van Honda
aldoende leert men
misschien ga ik er wel te veel op door maar een mening geven heb ik nooit erg gevonden
maar hier en op cch lijkt het soms wel
dat het OF OEM,JDM of heel duur moet zijn voordat iemand een beetje
respect krijgt.
Het moet ook alleen OEM of JDM zijn. Kortzichtig, misschien maar als je van tupperware houdt koop je maar een Duits hok. Besides, schreeuwlelijke stickers van € 5,- hoeven we toch niet mooi te vinden? Ga toch fietsen.
Dat mensen het überhaupt mooi vinden gaat mijn verstand te boven. Als we nu die jongen niet duidelijk maken dat het niet cool is gaat hij er mee door tot hij uiteindelijk in een sociaal isolement gedreven wordt, manisch depressieve trekjes krijgt en voor een trein springt. Dus eigenlijk doen we hem een plezier door hem nu kei hard te zeggen dat het niks is.....